موضوعات داغ

مکس ورشتپن: مهم نیست که ما برنده گرندپری ابوظبی باشیم

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن گفت که اکر او و ردبول برنده گرندپری ابوظبی باشند مهم نیست، زیرا پول پوزیشن او شگفت انگیز بود.

در دور آخر فصل 2020 سرانجام یک خودرو غیر از مرسدس بنز توانست رده اول خط شروع را بدست آورد. او مکس ورشتپن با ردبول RB16 بود.

او با زمان 1:35.246 توانست در جایی که از 2014 متعلق به مرسدس بوده است، یعنی یاس مارینا، این رده را کسب نماید، همین آن را چشمگیرتر می‌نماید. او گفت که این یکی از دورهای خوب او در راوند سوم تعیین خط در 2020 بود که در نهایت منجر به کسب رده اول خط استارت شد و این اولین بار در این فصل بود که او موفق به این مهم شد. او به اسکای فرمول یک گفت:

من فکر می‌کنم امسال چند دور خوب داشته‌ام، اما هرگز برای کسب رده اول خط استارت کافی نبود.

بخاطر همین فکر می‌کنم کسب همین تک موقعیت برای کل تیم یک موفقیت بزرگ باشد، ما در تمام طول فصل سخت تلاش کرده‌ایم تا این فاصله را با مرسدس کم کنیم.

و البته آنها استراتژیهای متفاوتی در چگونگی توسعه خودروی خود دارند، اما برای ما همه چیز در مورد درک از ماشین بود، برای بهتر کردن برای سال آینده و آنچه که امروز انجام دادیم، برای اول بودن، من برای همه تیم خیلی خوشحال بودم.

کریستین هورنر، مدیر ردبول پس از دور فوق العاده‌ای که منجر به کسب این موقعیت برای مکس ورشتپن در ابوظبی شد و از ارزش داشتن راننده‌ای مانند ورشتپن که همیشه در فرم قرار داشته است، صحبت کرد.

اما راننده هلندی گفت که به دو طریق این کار جواب می‌دهد و کاری که او انجام داده است، باعث ساختن محیطی شاد در ردبول می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا رابطه‌اش با ردبول دو طرفه است، گفت:

قطعا، من رابطه بسیار خوبی با کل تیم دارم. بسیار مفرح است.

زیرا که در پایان روز البته در خصوص فرمول یک، این به عملکرد بستگی دارد، اما شما همچنین باید در تیم هم لذت ببرید، شما به آدمهای خوب و آدمهای شاد در اطرافتان نیاز دارید، و من این را دارم.

هر زمانی که به پیست می‌آیم بسیار خوب است و وقتی می‌توانید به مکانیک خود اعتماد کنید و می‌توانید به مدیر خود اعتماد داشته باشید، خوب از نشستن در ماشین لذت می‌برم.

البته که شما می‌خواهید برنده باشید، ما می‌خواهیم که قهرمانی مسابقات را بدست آوریم. ما فقط تلاش می‌کنیم تا به آنجا برسیم، امیدوارم که سال آینده بتوانیم به آنها(مرسدس) نزدیکتر باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد