موضوعات داغ

پیوستن سرجیو پرز به تیم ردبول، شاید در هفته آینده

عکس مطلب اول

بر اساس شنیده ها انتظار می رود تا ردبول، سرجیو پرز را به عنوان هم تیمی مکس ورشتپن در فصل آینده رقابت های فرمول یک انتخاب کند، شاید در هفته آینده این خبر رسمی شود.

این جملات نظر تد کراویتس گزارشگر فرمول یک است که پس از پایان فصل در ابوظبی مطرح شده است.

تا کنون ردبول در رابطه با خبر پیوستن پرز به این تیم هیچ واکنش مثبت یا منفی نشان نداده است. ردبول حتی تا پایان فصل، الکس آلبون را هم تیمی آینده مکس معرفی می کرد.

اما حال به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده است و قرار است سرجیو پرز هم تیمی مکس در فصل آینده باشد و الکس آلبون به عنوان راننده تست، در تیم ردبول باقی بماند. کراویتس افزود:

ما انتظار داریم تا در هفته آینده خبر آمدن پرز به ردبول به صورت رسمی اعلام شود و الکس آلبون هم چنان در تیم ردبول به عنوان راننده تست باقی بماند.

به نظر می رسد کریستین هورنر و هلموت مارکو توانسته اند دیتریش ماتشیتز را که می خواست الکس آلبون را در تیم نگه دارد به بستن قرارداد با ردبول راضی کنند.

به نظر می رسد که با جذب پرز، ردبول چیزی را از دست نخواهد داد. آنها همچنین دیده اند که شرایط برای آلبون به چه ترتیبی پیش رفته است و او نتوانسته ردبول را به هدف خود برساند. به همین منظور ردبول این راه حل زیبا را پیش گرفته است.

الکس آلبون در گردپری ابوظبی
از سوی دیگر آلبون توانست رضایت ردبول را در گرندپری ابوظبی جلب کند و به رده ۴ام برسد در حالیکه شانس رسیدن به سکو را نیز داشت.

آلبون پس از مسابقه گفته است که فکر می کند توانسته است نظر مثبت ردبول را جلب کند. آلبون افزود:

احساس می کنم از نظر عملکرد بهترین آخر هفته من بوده است.

میخواهم از حمایت تمام تیم در کارخانه و در پیست تشکر کنم. ما تسلیم نشدیم، سعی کردیم راهی پیدا کنیم تا با خودرو راحت تر باشم. خودرو ردبول از نظر رانندگی خودرویی سخت و پر از حیله است.

اما برای ادامه داشتن این فشار بر روی خودم تلاش زیادی کردم و در این آخر هفته بهترین خودم بودم.

نمیدانم کافی بوده است یا نه، احساس می کنم هر کاری لازم بود انجام دادم. تصمیم گیری را به دستان دیگران می سپارم.

از سوی دیگر مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر به شبکه SKY گفته است که از نظر او این بهترین آخر هفته آلبون بوده است.

الکس امروز بسیار خوب بود و فکر می کنم بهترین آخر هفته او بوده است.

او مسابقه خوبی را پشت سر گذاشت و در پایان شروع به فشار آوردن به لوئیس کرد. اکنون ما اطلاعات کاملی برای تجزیه و تحلیل داریم و کارهای زیادی را انجام خواهیم داد.

خیلی طولانی نخواهد بود و شما اولین کسی خواهید بود که از این تصمیم اطلاع پیدا خواهید کرد.

هر اتفاقی هم که رخ دهد، فعلا که سرجیو پرز با توجه به خرابی خودرو در دورهای ابتدایی مسابقه ابوظبی، یک خداحافظی بسیار سخت را با تیم ریسینگ پوینت تجربه کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد