موضوعات داغ

سیتروئن ای-جامپی بهترین ون بین‌المللی سال ۲۰۲۱ شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هر سال یک گروه هیئت‌ منصفه، که متشکل از ۲۴ روزنامه‌نگار مستقل و سردبیر مجله در زمینه خودروهای تجاری سبک است، دور هم جمع می‌شوند تا بهترین‌های سال را انتخاب کنند. حالا جایزه بهترین ون بین‌المللی سال ۲۰۲۱ به سیتروئن ای-جامپی رسیده است. در سال ۲۰۱۹ هم سیتروئن با ون برلینگو این عنوان را به دست آورده بود. این ششمین بار است که سیتروئن این افتخار را کسب می‌کند.

تولید سیتروئن ای-جامپی از ماه می گذشته آغاز شد. حالا این ون پس از چند ماه به عنوان بهترین ون بین‌المللی سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است. عوامل زیادی در اهدای این جایزه به ای-جامپی تاثیر داشتند. راحتی و پویایی و ظرفیت بار زیاد همراه با استفاده از بهترین فناوری الکتریکی، همه برای جامپی کافی بودند تا برنده این جایزه شود. وینسنت کوبی مدیر عامل سیتروئن گفته است:

نسخه الکتریکی جامپی راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های حمل‌ونقل در مناطق شهری و حومه شهری را در اختیار افراد حرفه‌ای قرار می‌دهد، آن هم به لطف محدوده مسافتی که اجازه می‌دهد بسیاری از سفرها به راحتی انجام شوند، در حالی که این مدل تمام امکانات همتای خودش با موتور احتراقی را دارد. ای-جامپی جدید هنوز به استراتژی سیتروئن در ارائه راه‌حل‌های دقیق که انتظارات مشتریان تجاری ما را برآورده می‌کنند، وفادار است.

سیتروئن ای-جامپی

شاید سیتروئن ای-جامپی آن خودروی لوکسی نباشد که انتظارش را دارید، اما چون این وسیلهنقلیه می‌تواند هر چیزی که ما از یک ون کامپکت انتظار داریم را فراهم کند، همین نکته می‌تواند کلید موفقیتش باشد. این ون برقی تمام امکانات یک ون با موتور احتراقی مانند ابعاد، گنجایش بار و فضای بار مفید و همچنین راحتی را دارد. این ون نه‌تنها برای کارهای روزمره مناسب است بلکه سرعت قابل قبولی برای رانندگی در شهر فراهم می‌کند. این ون می‌تواند مسافت ۲۳۰ کیلومتری را با یکبار شارژ باتری ۵۰ کیلووات ساعتی یا مسافت ۳۳۰ کیلومتری را با یکبار شارژ باتری ۷۵ کیلووات ساعتی طی کند.

دیگر مزیت‌های جامپی فضای داخلی آرام، سرعت نهایی ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، شارژ بسیار سریع (فقط طی ۳۰ دقیقه ۸۰٪ باتری شارژ می‌شود) و صفحه لمسی ۷ اینچی با نمایش اطلاعات جریان انرژی و آمار مصرف سوخت است.

این ون از پس هر کاری که یک ون با موتور احتراقی انجام می‌دهد برمی‌آید. جامپی دارای همان فضای بار مفید ۱۲۷۵ کیلوگرم مثل مدل احتراقی است. این ون نه‌تنها انتخاب خوبی برای خانواده‌هاست، بلکه برای افراد حرفه‌ای هم مناسب است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد