موضوعات داغ

مرسدس بنز SLR چقدر هزینه نگهداری دارد؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

عموم مردم هزینه اولیه اتومبیل برای خرید را در نظر می گیرند و انتخاب اکثر آنان براساس این فاکتور شکل می گیرد، غافل از اینکه در طول سال ها استفاده از یک اتومبیل، ممکن است هزینه های نگهداری و استفاده از آن بیشتر از هزینه اولیه خریدشان باشد.

این موضوع در خودروهای لوکس و گران قیمت بیش از پیش به چشم می آید که هزینه های نگهداری سرسام آوری خواهند داشت و حتی برای تهیه نیازهای دوره ای آن هم نیاز به پرداخت هزینه بسیار بالایی خواهد بود. نمونه آن می تواند خودروی بسیار خاص و منحصربه فرد مرسدس بنز SLR باشد که سواری آن بهای بسیار بالایی برای صاحبانش دارد.

مانی خوشبین تاجر نام آشنای ایرانی الاصل که همه ما با آن آشنا هستیم، در حال حاضر صاحب 5 نسخه بسیار ویژه از سوپرکار مرسدس بنز SLR است که باتوجه به تعداد بالای این مدل خودرو در کلکسیون او، می توان به خوبی دید که چقدر به این نسخه مرسدس بنز علاقه دارد.

حال این تاجر معروف با تهیه یک ویدیو که می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد باشید، صحبت کوتاهی در رابطه با هزینه های نگهداری آنان انجام می دهد که با تماشای ویدیو، می توان به خوبی درک کرد که داشتن حتی یک دستگاه مرسدس بنز SLR هم می تواند هزینه بسیار بالایی برای صاحبان خود صرفا برای سرویس های دوره ای داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد