موضوعات داغ

سفري متفاوت به شرق آسيا با آسا B50F

عکس مطلب اول
گروه FAW به عنوان اولين و بزرگترين خودروساز چين با بيش از 60 سال قدمت در صنعت خودرو، بعنوان يكي از برترين توليدكنندگان جهاني در صنعت خودرو مي باشد.
اين شركت با ارزش دارايي بالغ بر 244757 ميليارد يوان، سازنده ي انواع كاميون هاي سبك، متوسط و سنگين، اتوبوس هاي شهري، اتوبوس هاي لوكس گردشگري، شاسي اتوبوس هاي سفارشي، خودروهاي سواري و وسايل نقليه ي كوچك با مجموع فروش بيش از سه ميليون دستگاه از سال 2013مي باشد كه بدين ترتيب جايگاه خود را بعنوان برترين خودروسازي چين حفظ كرده است.
شركت فاو در حال حاضر با صادرات خودروهاي كامل، قطعات خودرو SKD/CKD و قطعات يدكي به بيش از هفتاد كشور، به يك شركت توانمند در عرصه ي جهاني تبديل شده است. از سال 2000 تاكنون فاو با فولكس واگن، تويوتا ، آئودي و مزدا سرمايه گذاري مشترك داشته و توانسته مارك تجاري خود را با كيفيت خوب و تكنولوژي بالا معرفي نمايد.
اين شركت از رتبه ي 107 در ميان 500 شركت برتر دنيا برخوردار است و اين نشانگر جايگاه والاي شركت فاو در عرصه صنعت و تجارت جهاني است. ميزان فروش اين شركت بالغ بر 80 ميليارد دلار در سال مي باشد.
شركت فاو از سال 2005 وارد بازار ايران شد و در حال حاضر دو خط CKD يكي با مشاركت شركت سيبا موتور (براي توليد كشنده هاي FAW JIEFANG J6 ) و ديگري با مشاركت شركت بهمن موتور (براي توليد سواري FAW BESTURN ) كه در ايران با مارك تجاري " آسا " به فروش مي رسد.
طي تحقيقات بعمل آمده، خودروي سواري آسا (B50F) بيشترين فراواني فروش را در شهرهاي بزرگي همچون تهران، اصفهان، مشهد و ... داشته و گروه سني جوانان و ميانسالان بيشترين خريداران اين محصول بوده اند.
آنچه كه اين محصول چيني را از ساير محصولات و ساير شركتها متمايز مي سازد، طراحي زيبا و كيفيت عالي اين محصول است كه مقبوليت مناسبي را در جامعه و شهرهاي بزرگ پيدا نموده است.
اهداف استراتژيك شركت FAW در ايران و بالاخص در دوران پسا تحريم، اين است كه با تاسيس شركت "فاو ايران" ، توليد مشترك با شركاي ايراني خود را آغاز نمايد و به توليد ملي با حداكثر "داخلي سازي" دست يابند. توليد داخلي قطعات در ايران با نظارت كامل شركت فاو و رعايت تمامي استانداردها صورت مي پذيرد و جلب رضايت مشتري و ايجاد احساس وفاداري از اهداف كلان شركت فاو محسوب مي گردد. تنوع محصول بر اساس نياز مشتري در دستور كار فاو و گروه بهمن قرار دارد و بر آنيم تا نگاه مردم ايران را نسبت به محصولات مشترك "فاو – بهمن" در مقايسه با محصولات غير كيفي كه آنها نيز چيني معرفي مي گردند، تغيير دهيم.
خوشبختانه شريك تجاري ايراني ما، گروه بهمن است كه سابقه ي درخشاني در كيفيت و خدمات پس از فروش دارد و از انتخاب اين شریك تجاري به تضمين آينده و توسعه بازار و جلب نظر مشتريان، مطمئن هستيم.
راه آينده صنعت خودرو در ايران، راهي است كه ما در چين طي كرديم و آن همانا "سرمايه گذاري مشترك و انتقال تكنولوژي" به اين سرزمين است. از هنگامي كه ما با شركت هاي بزرگ همچون جنرال موتور، آئودي، فولكس واگن، تويوتا و مزدا شروع به همكاري كرديم، كارخانجات مشتركي تاسيس كرديم و تكنولوژي را به چين آورديم ، توانستيم جهاني شويم و اكنون با افتخار در 70 كشور جهان، بازار فروش داريم. صنايع خودروسازي ايران نيز با اين "نقشه راه" به مقصد خواهد رسيد و شركت فاو در تحقق اين آرمان به شريك تجاري خود "گروه بهمن" مساعدت لازم را خواهد داشت.
گروه فاو به پاس وفاداري و پاسخگويي به الطاف مردم ايران زمين، تصميم گرفته است تا با مشاركت شريك تجاري خود "گروه بهمن" از 15 بهمن 94 لغايت 20 فروردين 95، كمپيني را اجرايي نمايد تا بر اساس رويه اي كه سازمان فروش شركت بهمن موتور طراحي و به مورد اجرا مي گذارد، طي مراسمي 5 نفر از خريداران خودروي آسا (B50F) و يا مالكين فعلي اين خودرو كه افرادي را براي خريد اين محصول تشويق مي نمايند، به همراه يك نفر از اعضاي خانواده (يعني جمعا 10 نفر) را با قرعه كشي انتخاب و به كشور چين (شهر پكن) و استقرار در يك هتل 4 ستاره به مدت يك هفته، ميهمان نمايد.
برنامه بازديد از يكي از كارخانجات شركت فاو نيز در دستور كار است تا تفاوت را در تمام زمينه ها به رويت خريداران محترم محصولات شركت فاو برسانيم.
براي تماس با ما به وب سايت www.fawiran.ir مراجعه و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.
همچنین خودروي آسا (B50F) در مکان های زیر به نمایش گذاشته شده است:

• فروشگاه زنجیره ای شهروند: تهران، میدان آرژانتین
• مرکز خرید سیتی سنتر: اصفهان، طبقه همکف
• مرکز خرید الماس شرق: مشهد این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/2
ما از برج 9 و 10 سال 93 بسترن داریم (بی 50 اف) ، خوبه!
1394/12/2
خوبه والا واسه همین خودروهای بی استالت جایزه هم میزان....خداوشکر...پی بخرین .ه ه ه ه.
با تشکر از زحمات بچه های خودرو بانک.
1394/12/2
بیشترین خریداران این محصول جوانان و میانسالان هستن 😐
یعنی گروه سنی کودکان هم ماشین میخرن.زمونه چقدر عوض شده😏
1394/12/2
یکم خلاقیتم خوبه یعنی درجا کپی پیست کردین از رو پدال ؟؟؟
1394/12/3
Sina جان شما گویا خیلی تو باغ نیستی
این خبر رو خود بهمن منتشر کرده و سایت های خودرویی از پدال و خودروبانک گرفته تا عصر خودرو و ... منتشر کردن
ربطی به کپی کردن و این حرف ها نداره
1394/12/3
بهترین و کاملترین خودرو تو رنج قیمتی خودش و البته از نظر ظاهری و امکانات