موضوعات داغ

تولید 2 میلیون فولکس واگن در چین در سال 2020، آماری خیره کننده

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در روز ۳۰ دسامبر، خودروی شماره ۲،۰۷۷،۷۷۷ شرکت فاو-فولکس ‌واگن در سال ۲۰۲۰ از خط تولید خارج شد، که این سرمایه‌گذاری مشترک را به تنها تولیدکننده خودروهای مسافری در چین تبدیل کرد که تعداد محصولات سالانه‌اش از ۲ میلیون دستگاه در یک سال عبور کرده است.

این عملکرد عالی در تولید ناشی از گسترش تولید مداوم این شرکت است. بعد از ۳۰ سال تلاش‌، فاو-فولکس ‌واگن پنج پایگاه تولیدی در چانگچون، چینگ دائو، چنگدو، تیانجین و فوشان راه‌اندازی کرده است.

به منظور توسعه پایدار بلندمدت شرکت، فاو-فولکس ‌واگن به شدت در حال بهبود قابلیت‌های تولیدی و مدیریتی و افزایش گذار دیجیتالی خودش است. با ساخت یک پلتفرم خرید دیجیتال، این شرکت پیوندهای چندگانه سیستم تدارکات را کاملا متصل و روندهای عملیاتی را شفاف‌تر می‌سازد، و به مدیریت ظریف و کارایی بالاتر دست می‌یابد.

همچنین این سرمایه‌گذاری مشترک یک سیستم تولید و لجیستیک دیجیتال می‌سازد تا کارایی تولید را افزایش و هزینه‌های تولید را کاهش دهد و اطمینان حاصل کند که زنجیره تامین به طور دقیق اجرا می‌شود.

با دیجیتالی کردن کانال‌های تحویل و ارتقا سیستم تحویل به موقع (OTD)، فاو-فولکس ‌واگن اتصالی بین خط تولید و کاربران تشکیل می‌دهد تا تجربه مشتریان را بهبود ببخشد.

این خودروساز در نظر دارد تا چهار مدل جدید با برند فولکس‌ واگن از جمله ID.4 کروز، شاسی بلند اندازه بزرگ B SMV، نسخه بزرگتر ID.4 با نام VW316/7 و آپدیت میان نسلی T-ROC را تولید کند. مدل‌های جدید با برند آئودی مانند Q5L جدید، آئودی A3 و e-tron سال آینده عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد