موضوعات داغ

ایساکو برای انجام خدمات پس از فروش تارا اعلام آمادگی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) درباره آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات پیشرفته‌ برای تارا گفت:

ایساکو پیش از تولید انبوه خودروهای جدید، اقدامات مختلفی را به منظور ارائه خدمات انجام می‌دهد و با توجه به اینکه تولید تارا به زودی آغاز می‌شود، نکاتی که برای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو مورد نیاز است در حال انجام هستند، تا مشتریان این خودرو با خیال راحت آن را خریداری کنند.

مونسان در ادامه گفت:

با توجه به فناوری و امکانات پیشرفته‌ای که در تارا مورد استفاده قرار گرفته است، اقدامات لازم در حوزه‌ تأمین قطعات و لوازم یدکی، آموزش امدادگران و کارکنان نمایندگی‌ها، مجهز کردن نمایندگی‌های منتخب به ابزار و نرم‌افزارهای عیب‌یابی و فراهم کردن اسناد راهنمای تعمیرات صورت گرفته است.

وی درباره آموزش‌های فنی انجام شده برای این خودرو گفته است:

تا ابتدای دی‌ماه، عیب‌یابی و تعمیر تارا به ۱۸۰ نفر از کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناسان فنی دفاتر منطقه‌ای و مدرسان امدادخودرو ایران آموزش داده شده است. تا پایان دی‌ماه سایر کارشناسان، تعمیرکاران و امدادگران آموزش‌های لازم را یاد می‌گیرند تا پیش از تحویل خودرو به مشتریان، آمادگی لازم به منظور ارائه خدمات برای آن فراهم باشد.

مونسان افزود:

همزمان با افزایش تولید این خودرو در سال ۱۴۰۰، تعداد نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات این خودرو افزایش خواهد یافت و آموزش‌های لازم به سایر تعمیرکاران شبکه خدمات ارائه خواهد شد.

مونسان در پایان گفت:

هدف اصلی شرکت ایساکو تلاش برای افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات استاندارد و به‌روز است. یازده سال برتری در زمینه خدمات پس از فروش خودرو در کشور، نشانگر به نتیجه رسیدن این تلاش‌هاست.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/17
این ماشین همه چیش ۲۰۶ یه هیچ افتخاری نداره فقط ترکیب اطاقش فرق میکنه هیچ اپشنی هم برای مدل دندییش نزاشتن فقط یه مانیتور داره با سنسور باد دیگه هیچی نداره با قالپاق هم میخوان تحویل بدن