موضوعات داغ

10 ویژگی جذاب فورد ماستنگ Mach E که نمی دانید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فورد ماستنگ مک ای 2021، در ایالات متحده به دست مشتریان خود رسید و روزنامه نگاران از این فرصت برای بررسی این خودرو استفاده کردند.

در این ویدئو، جیسون راجع به ویژگی های مهندسی این خودرو توضیح داده است که در نهایت به 10 ویژگی جذاب از این خودرو الکتریکی دست می‌یابیم. ممکن است این ویژگی ها مورد پسند همگان قرار نگیرد اما همه آن ها در درجه های مختلف دیدگاه کلی افراد از مک ای را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

یکی از ویژگی های جالبی که در میان کاربران یوتیوب از طرفداران زیادی برخوردار است، صفحه کلید واقع در ستون B است که به مالکان اجازه می‌دهد بدون نیاز به کلید یا تلفن هوشمند خود وارد یوتیوب شوند. فورد برای اولین بار صفحه کلید مشابه با این را در سال 1980 معرفی کرده بود که هنوز هم به اندازه چهار دهه پیش، بسیار مفید و کاربردی است. همچنین دارای دکمه های روشنی است که برای باز کردن درها استفاده می‌شود. یک دستگیره کوچک نیز دقیقا زیر این دکمه گنجانده شده است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه ماستنگ مک ای، صندوق عقب آن است که شامل یک درپوش تخلیه است، به این معنی که می‌توانید آن را با انواع و اقسام وسایل پر کنید و نگران ریخته شدن چیزی نباشید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی آن را تخلیه کرده و اگر کثیف شد، آبکشی نمایید.

هر فرد با خرید ماستنگ مک ای به یک برنامه کاربردی در تلفن هوشمند خود دسترسی می‌یابد که می‌تواند توسط آن، وسیله نقلیه را روشن کند و یا صندوق عقب و درب های خودرو را قفل و باز کند. این برنامه همچنین فشار تایرها را نمایش می‌دهد.

افرادی که خواهان خرید فورد ماستنگ مک ای در بازار هستند می‌توانند این خودرو را به قیمت 42،985 دلار، خریداری کنند. (البته صرف نظر از مالیات مربوط به خودروهای الکتریکی.)

نمونه های استاندارد رده RWD، دارای باتری 75.7 کیلووات ساعتی هستند که طبق اندازه گیری های آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده محدوده برد آن با یک بار شارژ باتری‌ در سیکل ترکیبی، 370 کیلومتر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد