موضوعات داغ

عکس از خط تولید KMC T8، محصول جدید کرمان موتور

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ جدید کرمان موتور یعنی کی ام سی T8 بزودی وارد بازار خواهد شد و اکنون خودروبانک موفق شده تا چند تصویر اختصاصی را از خط تولید این محصول تهیه کند. KMC T8 یک پیکاپ سبک است که در آینده نزدیک وارد رقابت با آمیکو آسنا، فوتون تونلند، کاپرا 2 و پیکاپ ریچ زامیاد خواهد شد.

نقطه قوت کی ام سی T8 در مقابل رقبایش، بهره‌مندی از پیشرانه توربوشارژر است در حالی‌که سایر رقبا از موتورهای 2.4 لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کنند. استفاده از پیشرانه توربوشارژر دو لیتری موجب شده تا KMC T8 قدرت و گشتاور بیشتری را دریافت کند و در عبور از موانع و معابر صعب العبور موفق‌تر عمل کند. البته استفاده از پیشرانه توربو استهلاک این پیکاپ را نسبت به رقبا افزایش داده و بنابراین مالکان باید دقت بیشتری در نگهداری این خودرو داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای کی ام سی T8‌ در مقایسه با رقبای خود، بهره‌مندی از امکانات رفاهی گوناگون است. اکثر پیکاپ‌هایی که تاکنون در ایران عرضه شده‌اند خودروهایی ساده بوده‌اند که به حداقل امکانات رفاهی مجهز هستند اما KMC T8 با دارا بودن طیف وسیعی از امکانات ایمنی و رفاهی، خود را در سطح یک کراس‌اوور نیمه لوکس ارتقا داده است. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به مواردی همچون سیستم‌های ایمنی BS، EBD، BOS، HBA، HAC، TCS، ESC، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تریم چرمی و دی‌لایت اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی خودروبانک از خط تولید جک T8 را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/23
جلو پنجره کرومی چی شد پس؟!
1399/10/23
یه پیکاپ چینی نزدیک ۹۰۰ ۱ ملیارد مبشه اگه بیاد بازار اثلن ارزش خرید نداره