موضوعات داغ

هونگ چی E111 برقی با چراغ‌های LED عجیب رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری از هونگ چی E111 برقی منتشر شده که قرار است به طور انحصاری در چین فروخته شود.

مانند بسیاری از خودروهای برقی دیگر که به تازگی در چین عرضه شده‌اند، E111 برقی طراحی خاصی دارد که کاملا آن را از دیگر خودروها متمایز می‌کند. نمای جلویی احتمالا جالب‌ترین طراحی را به لطف چراغ‌های روز خمیده دارد که در جایی قرار دارند که انتظار داریم چراغ‌های جلو را در آنجا ببینیم. چراغ‌های جلوی اصلی پایین‌تر و روی سپر قرار دارند.

با توجه به اینکه این یک خودروی برقی است، مانند دیگر مدل‌های هونگ چی یک جلوپنجره مصنوعی نیز دارد، و یک نشان قرمز روی کاپوت دیده می‌شود.

امکانات خوبی در کابین هونگچی E111 دیده می‌شوند، مخصوصا نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای مستطیلی بزرگی که در وسط داشبورد قرار گرفته ‌است. به نظر می‌رسد این خودروی برقی دارای یک خوشه ابزار دیجیتالی، یک فرمان اسپورت و یک انتخاب‌گر دنده بزرگ باشد.

تصاویر ردیف دوم صندلی‌ها حاکی از آن است که کف مسطحی دارد و به نظر می‌رسد فضای پای زیادی در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد. همچنین در پشت کنسول مرکزی دو جالیوانی و دکمه‌های مختلفی برای تنظیم صندلی‌ها و تغییر تنظیمات کنترل تهویه قرار دارند.

هونگچی E111 برقی روی یک پلتفرم خودروهای برقی جدید ساخته شده و دارای یک موتور برقی با توان ۱۹۰ اسب بخار است. این مدل با هر بار شارژ می‌تواند مسافت ۴۵۰ کیلومتری را طی کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد