موضوعات داغ

فرزند تجمل گرای مک لارن در راه ژنو

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مک لارن که در این یکی دو سال اخیر فعالیت خود را شدت بخشیده، چندی پیش از خودروی جدید خود از خانواده 570 با نام 570GT پرده برداری کرد و اعلام کرد که در نمایشگاه ژنو 2016 نیز حضور خواهد داشت. گفتنی است که این اتومبیل هنوز به نمایشگاه نرفته، قیمتی 214 هزار و 270 دلاری را به خود گرفته است.
شرکت خودروسازی مک لارن در خصوص این محصول چنین می‌گوید که لوکس‌ترین محصول خود را تا به حال ساخته است و در ارائه امکانات بکار گرفته شده در این خودرو به همین مورد اشاره کرده که از صندلی‌های اسپرت تنظیم شونده در 8 جهت برای سرنشینان خودرو استفاده کرده که توسط چرم‌های مرغوب روکش شده‌اند. مهندسین این خودرو همچنین برای آن سقفی پانورامای شیشه‌ای در نظر گرفته‌اند که پیش از این در مک لارن P1 شاهد آن بودیم. این خودرو همچنین فضای باری 150 لیتری اولیه و فضای باری 220 لیتری در حالت دوم دارد که در عقب کابین بوده و از طریق قسمت پشت صندلی‌ها قابلیت دسترسی به آن وجود دارد.

شتاب صفر تا صد این نسخه مک لارن 3.4 ثانیه است

در زیر پوست این بریتانیایی خشن پیشرانه‌ای 3.8 لیتری هشت سیلندر از خانواده موتورهای BiTurbo قرار گرفته که برای شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای و همچنین شتاب صفر تا 200 حداقل 9.8 ثانیه‌ای، می‌تواند قدرتی 570 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری را تولید کرده و به کمک جعبه دنده‌ای هفت سرعته به چرخ‌ها منتقل کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/8
اولا : اگه به اين ميگن تجمل گرا پس به لامبو ، كونيخ زگ ، فراري ،پورشه چي ميگن ؟
دوما : درب شيشه پشتش انقدر مسخره بصورت تك لولا باز ميشه كه پنجره توالت خونه ما وشماها خيلي پيشرفته تر از اين باز ميشه. حالم از جملات سنگين بي پايه و اساس بهم ميخوره كه هدف فروش ٢ تا دونه بيشتر به هر قيمتي .كمپانيهاي انگليسي چي فكر ميكنن كه ما هنوز جهان سومي و از پشت كوه امدي كه چيزاي معمولي رو با جملات بزرگ به رخمون ميكشن؟!!!
1394/12/8
شما الان صحبت های کارشناس سوپر ماشینا رو خوندید :))))))))))))))
1394/12/8
مک لارن کلاس خاصه خودش رو داره و نباید اصلان اینجوری مقایسه کرد . اتفاقا از نزدیک خیلی خوشگل تره و توی عکس زیباییش رو نمیشه دید . من خودم اگر اگر پول داشتم یا مک لارن p۱ میخردیم یا رولز روی ز گوست .
بهرحال سلیقه هر کس یجور هست :) و باید به سلیقه هرکسی احترام گذاشت اما کلا ناراحت نشیا خیلی جهان سومی کامنت گذاشتی :))) , حالا خودت ماشینت چیه ؟ مازراتی یا فراری ؟ :)
1394/12/8
داش علی شما به بزرگیه خودت ببخش
من خودم میرم تیم طراحی این ماشینو ادب می کنم میام
شما فقط خونه خودتو کثیف نکن
1394/12/8
من بحثم رو طراحي كلي ماشين نبود. بلكه تبليغ بياني و بصري آخه تا چه حد. بهترين عكاساي جهانو استخدام ميكنن براي گرفتن عكساي فضايي و تو دلبرو نشون دادن خودرو. يعني ميگي اشتباه ميگم؟!!
1394/12/8
نميدونم چي سوار ميشي كه اينطوري از اين ماشين ايراد ميگيري ! مكلارن اسمش الكي نيست كه رو هر ماشيني بزنه بفرسته بيرون ، كلي تحقيق و تست كرده تا اينو ساخته !
1394/12/8
تیبا هم داره میره...