موضوعات داغ

آیا همیلتون قرارداد جدید را امضا خواهد کرد؟

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

با اینکه امید هست که لوئیس همیلتون در این فصل با مرسدس ادامه دهد، اما استفانو دومینکالی، رئیس فرمول یک اعتراف کرد که کاملا مطمئن نیست که این راننده انگلیسی قراردادش را تمدید نماید.

ماجرای قرارداد لوئیس همیلتون با مرسدس، مدتها پس از زمان معمول، یاعث شده است تا هنوز هم این فصل ابلهانه ادامه پیدا نماید.

انتظار می‌رفت که این راننده بریتانیایی در مارس سال گذشته قرارداد جدیدی را امضا نماید که این موضوع با شیوع همه گیری و کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان، به تاخیر افتاد.

در گرندپری ترکیه در ماه نوامبر مرسدس اینگونه بر این موضوع پوشش گذاشت که توتو وولف و همیلتون حواسشان را بر روی نکات دقیق‌تری در یک قرارداد جدید معطوف کرده‌اند.

این موضوع هنوز هم اتفاق نیفتاده است.

9 هفته پیش از شروع فصل جدید، مرسدس هنوز نتوانسته است که امضای همیلتون و دستمزد او را در قرارداد جدید ثبت نماید.

استفانو دومینکالی، علی رغم اینکه چند هفته پیش با همیلتون صحبت کرد، می‌گوید که هیچ تصوری از اینکه او به کدام سمت تغییر مسیر خواهد داد، ندارد. مدیر جدید فرمول یک به شبکه اسکای اسپرت 24 گفت:

او در حال آماده سازی است اما به من نگفت که آیا با مرسدس قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه.

البته او یک فرصت عالی دارد، صحبت درباره ورزش او نیست، او موقعیتهای متعددی و همانطوریکه می‌دانید بعنوان قویترین در دنیا دارد.

او اضافه کرد:

او همچنین این فرصت را دارد که نقشی فراتر از ورزش داشته باشد.

قهرمان شدن یک چیز است، اما انجام آن در بعد دیگر، چیز دیگری است.

من متقاعد شده‌ام و امیدوارم که به عنوان یک طرف علاقمند، همه چیز به سرعت حل شود.

در صورت عدم موافقت همیلتون با قرارداد جدید، مرسدس جورج راسل را آماده در دست دارد.

استفانو دومینکالی
این مرد ایتالیایی رئیس سابق تیم فراری، پس از کناره گیری مدیر آمریکایی فرمول یک، به عنوان مدیر فرمول یک از طرف لیبرتی مدیا مالک این مسابقات، این پست را از چیس کری تحویل گرفت.

دومینکالی به غیر از چرخش تقویم، تغییرات دیگری نیز دارد که می‌خواهد ایجاد کند. وی در مصاحبه جداگانه‌ای با مارتین براندل از اسکای اسپرت، گفت:

من فکر می‌کنم که آنها روح واقعی ورزش ما را نشان می‌دهند. چهره آنها، توانایی آنها. منظور من این است که آنها را تنها به عنوان راننده نبینید، آنها سفیران ورزش ما هستند. آنها برای آینده بسیار مهم خواهند بود.

ما در دهه گذشته بسیاری از رانندگان خوب را که اکنون داریم، نداشتیم. ما رانندگان جوان باور نکردنی داریم، یک رکورد باور نکردنی که لوئیس بدست اورده است، بنابراین چالش بزرگی در آنجا وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد