موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اقساط جک J4 کرمان موتور از یکشنبه 5 بهمن + جدول

عکس مطلب اول

کرمان موتور در شرایط فروش زمستانه خود ویژه بهمن ماه، از امروز یکشنبه 5 بهمن شرایط فروش نقد و اقساط خودروی جک J4 را آغاز کرده و مشتریان می توانند نهایت تا روز پنجشنبه 9 بهمن ماه نسبت به ثبت نام این خودرو به صورت نقد و اقساط اقدام کنند.

در این شرایط فروش برای خودروی جک J4 قیمت مصوب 335 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که مشتریان هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی با شرایط متنوع و مدت زمان بازپرداخت 12، 24 و 36 ماهه می توانند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر طرح فروش را می توانید در زیر شاهد باشید.

شرایط فروش جک J4

در ادامه هم بد نیست بدانید که خودروی جک J4 از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری استفاده می کند که موفق به دریافت استانداردهای یورو 5 شده و می ‌تواند خروجی قدرت 103 اسب بخاری و گشتاور 146 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT به سمت چرخ ‌های اتومبیل، می ‌توان به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/5
بجای اینکه این ماشین بی کیفیت چینی رو بخرید با این هزینه می تونید رنو ساندرو مدل 95 ،96 بخرید
1399/11/6
کرمان خودرو زبله
آخر سال میگه ۴۵ روزه بعد ۶ ماهه میده تو قرار داد هم زده هزینه ها به قیمت روز. یهو دیدید ۵۰ میلیون اضافه ازتون به همین بهونه میگیره.
تجربه کردیم که میگیم
1399/11/9
خودروبانک بهتر هست تجارب امثال بنده که خارج از توهین هست رو منتشر کنید تا خدای نکرده در مورد استقلال شما ابهامی پیش نیاد. وگرنه کلا باید بهتون شک کرد