موضوعات داغ

بینوتو مطمئن از پشتیبانی کامل فراری

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

ماتیا بینوتو مطمئن است که علی رغم استعفای یکی از بزرگترین متحدانش باز هم از پشتیبانی کامل فراری برخوردار است.

زمانیکه مدیر عامل این تیم ایتالیایی، لوئیس کامیلیری به دلالیل شخصی در دسامبر گذشته از سمت خود در فراری به سرعت کناره گیری کرد، دنیای فرمول یک دچار شوک بزرگی شد.

کامیلیری 65 ساله در ژوئیه 2018 این سمت را در فراری قبول کرده بود و چند روز پیش از فوت سرجیو مارکیونه ایتالیایی، جانشین او شد. از آن زمان تغییرات زیادی در فراری رخ داده است که مهمترین آن جانشینی مائوریتزیو آریوابنه با ماتیا بینوتو به عنوان مدیر تیم بود.

علی رغم جدایی کامیلیری، بینوتو همچنان احساس می‌کند که مورد حمایت قرار دارد و در پاسخ به این تغییر هیچ یک از برنامه‌های تیم خود یا تیم فراری را تغییر نداده است. او در اینباره به جی‌پی فنس گفت:

من فکر می‌کنم او یک مدیر عامل بی نظیر، رئیس و دوست فوق العاده بود. بسیار حامی، با دیدگاهی بلند همراه با شور و احساسات عمیق، سرمایه گذار بر روی همه چیز بود.

اما من باید بگویم هر آنجه ما انجام می‌دادیم توسط مدیرمان، جان الکان و معاون رئیس پیرو فراری پشتیبانی می‌شد و من باید بگویم که اعتماد و حمایت کامل را از این افراد بخاطر شناختی که سالیان درازی از آنان داشته‌ام، دارم.

امروز فکر می‌کنم هیچ تغییری در برنامه‌های ما، هیچ تغییری در آینده ما وجود ندارد.

تیم فراری 2020
بینوتو پس از فصل ضعیف 2020 که تیم نتوانست حتی در یک مسابقه پیروز باشد و در نهایت رده ششم سازندگان را در جدول مسابقات کسب کرد، تحت فشار قابل توجهی قرار دارد.

در حالیکه او می‌داند باید ازبهبودی همه چیز در آینده نزدیک اطمینان حاصل کند، اما هیچ اقدام جدی برای تلاش و کسب اطمینان در این خصوص انجام نمی‌دهد. او اضافه کرد:

می‌دانم که زمان من تا ابد ادامه ندارد.

از این واقعیت آگاه هستم که نیاز داریم تا به عنوان یک تیم کارها را به خوبی انجام دهیم اما خودم به خوب تیم اصلی، در فصل آینده به خوبی عمل خواهم کرد.

اما از نظر دیدگاه، تغییری نخواهد بود. ما می‌دانیم که در فرمول یک گلوله نقره‌ای وجود ندارد تا بتواند رقابتی شود و معیار تیمهای دیگر باشد.

مرحله به مرحله، شما باید بسازید و این امر مدتی طول خواهد کشید. اما همانطور که ما گفتیم، فکر می‌کنم جاه‌طلبی‌ها تغییر نخواهد کرد و پروژه ما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد