موضوعات داغ

تست موس تویوتا لندکروزر، قدرت‌نمایی حضرت ژاپنی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

آفرودر معروف ژاپنی یعنی تویوتا لندکروزر نیازی به معرفی ندارد، این شاسی بلند قدرتمند سال‌ها است که در بازار خاورمیانه و به خصوص کشورمان به شدت مشهور و محبوب است و همگان به توانایی‌های آن اذعان دارند. با این حال اکثر شاسی بلندها و پیکاپ‌ها در تست موس ناموفق عمل می‌کنند و مشخص نیست تویوتا لندکروزر چه نتیجه‌ای را در این تست ثبت می‌کند.

با توجه به نتیجه نه چندان درخشان تویوتا هایلوکس در این تست، نگرانی‌های زیادی در خصوص نتیجه تست موس تویوتا لندکروزر وجود داشت. با این حال مطابق ویدیویی که در ادامه خواهید دید، تویوتا لندکروزر می‌تواند بدون هیچ مشکلی و با سرعت نسبتا بالایی صد کیلومتر بر ساعت، این تست را طی کند و هیچ‌کدام از مخروط‌های مسیر تست نیز واژگون نشوند.

با توجه به توقف تولید قریب الوقوع نسل فعلی تویوتا لندکروزر، به نظر می‌رسد پایان دوره یک اسطوره فرا رسیده باشد. مطابق شنیده‌ها نسل آتی تویوتا لندکروزر فاقد پیشرانه هشت سیلندر خورجینی خواهد بود و مشخص نیست با چه خودرویی روبرو خواهیم بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/1
الان باید چه‌جوری با بقیه خودروها مقایسه کنیم، وقتی هیچ اطلاعی از سرعتش نداریم؟؟؟
محض اطلاع دوستان : در این تست حتی با تغییر سرعت در حد ۱ کیلومتر بر ساعت، نتایج تغییر بسیار زیادی می‌کنن.
1399/12/2
تویوتا گفته بوده لندکروز بهترین نسبت ها و تعادل رو داره اگر زمانی فرمول بهتر پیدا کردیم نسل جدیدشو عرضه میکنیم الانم که خبر اومده میخان نسل جدید معرفی کنن دیگه ببین اون چه هیولایی میشه
1401/3/15
این اصلا تست گوزن یا موس نیست متاسفم که با یه لینک الکی وقتمو تلف کردم