موضوعات داغ

خودرو جدید ایران خودرو، تارا آماده ورود به بازار

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

خطوط تولید انبوه برخی دیگر از قطعات و مجموعه‌های تارا، محصول جدید ایران خودرو، با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و برخی از مقامات استان البرز به بهره‌برداری رسید تا این خودرو برای ورود به بازار آماده شود.

در جریان بازدید عصر روز گذشته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شش واحد قطعه ساز استان البرز، خط تولید بخشی از قطعات محصول تارا افتتاح شد.

روز گذشته، خط تولید چهار قطعه محصول تارا در شرکت آذر موتور مبین البرز افتتاح شد. دو قطعه تقویت عرضی درهای جانبی و نگه‌دارنده اکسل خودروی تارا در این شرکت به تولید رسیده است. افزون بر این، دو قطعه سرشاسی دنا و خط تولید امباس به محصولات این شرکت اضافه شده که خط تولید آن نیز روز گذشته و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد. همچنین پروژه دانش‌بنیان تولید فرمان برقی نیز دیگر پروژه مهم شرکت آذین موتور مبین است که این شرکت به عنوان برنامه توسعه‌ای در دستور کار خود دارد. محصول این پروژه در تولید محصولات ایران خودرو، از جمله تارا، به‌کار گرفته خواهد شد.

تولید محافظ‌های حرارتی نیز بخش دیگری از تولیدات این شرکت قطعه ساز است. تولید محافظ‌های حرارتی با اجرای برنامه‌های بهبود و توسعه، به‌کارگیری عایق‌های حرارتی جدید، نه‌تنها هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند وزن محصول تارا را نیز تا 10 کیلوگرم کاهش دهد. در واقع عایق‌های جدید با تکنولوژی مدرن روز تولید می‌شود که سالانه نزدیک به یک میلیون دلار کاهش ارزبری را محقق خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد