موضوعات داغ

تارا پلاک ملی شد! شتاب ایران خودرو برای عرضه خودروی جدید به بازار

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید خودروی تارا چند ماهی است که توسط ایران خودرو معرفی شده و طراحی آن از همان ابتدا حواشی زیادی را بوجود آورد. البته حاشیه های این خودرو به طراحی ختم نشد و روشن نشدن آن در زمان بازدید وزیر صمت از این خودروسازی، اوج داستان های ناتمام تارا بود. حال طی عکس هایی که توسط مخاطبین خودروبانک برای ما ارسال شده، تارا توانسته پلاک ملی دریافت کند و این موضوع شتاب ایران خودرو را برای عرضه نهایی این سدان جدید به بازار نشان می دهد.

تارا

تارا جزو سدان های اقتصادی شهری است که رقیب مستقیم سایپا شاهین محسوب می شود، اگرچه روی خط تولید ایران خودرو نیز محصولاتی وجود دارد که رقیب این سدان نیز خواهند بود.

تارا به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می تواند حداکثر 110 اسب بخار در 6000 دور و 150 نیوتن متر در 4800 دور را تولید کند. گیربکس این خودرو 5 سرته دستی است.

حال باید دید که با دریافت پلاک ملی توسط این خودروساز، چه زمانی تارا روانه بازار خواهد شد و به دست مشتریان خواهد رسید. در مورد قیمت تارا هنوز هیچ اظهار نظر رسمی از سوی ایران خودرو بیان نشده ولی با توجه به میزان پیش پرداخت و مدارک موجود، به نظر می رسد که باید انتظار قیمتی نزدیک به 300 میلیون تومان را برای این سدان تازه وارد داشته باشیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/5
اصلا ظاهر جالبی نداره مخصوصا عقبش انگار طراحی ازمایشیه
1399/12/6
چشمتون روشن ملت ایران ..... یعنی تسلا هم اینهمه روی محصولاتش مانور تبلیغاتی نداده تازه با اون سطح از کارامدی و تکنولوجیک بودن........خلایق هر چه لایق.......خخخخخخخخخخخخخخخخ
1399/12/8
نصف امکانات شاهین دستی رو هم نداره، رقیب!!!!!