موضوعات داغ

پاشیدن یخ خشک باعث شده این پورشه ۹۵۹ تا جای ممکن اصیل باقی بماند + فیلم

عکس مطلب اول

چگونه از یک خودروی تاریخی مهم بدون آسیب زدن به اصالتش مراقبت کنیم؟ بازسازی خودروهای قدیمی حین حفظ اصالت آن‌ها کار دشواری است، اما تیم نگهدارنده این پورشه ۹۵۹ روش‌های جالبی برای انجام این کار پیدا کرده‌اند.

در جدیدترین ویدئو از کالکشن بروموس، آن‌ها نگاهی به ۹۵۹ دارند. این نسخه خاص فقط به این دلیل اهمیت ندارد که ۹۵۹ یکی از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های پورشه است، بلکه به این دلیل که یکی از شش نسخه پیش تولید پورشه ۹۵۹ است. این نسخه به عنوان هدیه بازنشستگی به هلموت بات مهندس ارشد پروژه ۹۵۹ داده شده بود. این ۹۵۹ خاص به عنوان هدیه‌ای از دکتر ولفگانگ پورشه به مهندس ارشد پورشه و به عنوان یکی از شش نسخه پیش تولید، جذابیت خیلی زیادی دارد.

اما خودرویی مثل این باید روشن شود و کار کند تا در وضعیت خوبی باقی بماند. برای جلوگیری از صاف شدن تایرها، ۹۵۹ روی یک دینامومتر چهار چرخ حرکت می‌کند. این کار نکات مهمی را درباره این خودرو در اختیار تیم نگهدارنده قرار می‌دهد.

شاید جذاب‌ترین اقدام برای حفظ اصالت این پورشه، پاشیدن یخ خشک باشد. همان‌طور که دان لتروود مدیر کالکشن بروموس گفته است، حین تمیز کردن خودرو، نباید آن را بیش از حد تغییر داد. پاشیدن یخ خشک اجازه می‌دهد تا گرد و خاک و دوده روی خودرو را بدون آسیب زدن به بدنه تمیز کنید.

این تکنولوژی جالبی است که زیبایی ۹۵۹ را هم حفظ می‌کند. با باقی ماندن گرد و خاک خشک روی زمین و بخار زیبایی در اطراف خودرو، نگهداری از این پورشه ۹۵۹ خاص فرایند جذاب و لذت‌بخشی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد