موضوعات داغ

کفش‌های ورزشی هامر معرفی شد! 320 دلار برای کفشی که شبیه هامر نیست!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طراحان می‌توانند در طراحی محصولات خودشان از هر چیزی الهام بگیرند. قبلا هم شنیده بودیم که طراحان درباره چیزی که الهام‌بخش آن‌ها بوده صحبت کنند. مثلا طراح فورد F-150 رپتور گفته بود که از مرد آهنی الهام گرفته است، در حالی که چمن‌زن منصوری به لطف کفش‌های ورزشی ایر جوردن طراحی شده بود.

جان گایگر، طراح کفش‌های ورزشی گفته است که در جدیدترین طراحی خودش یعنی کفش جنرال موتورز هامر ۰۰۲ از هامر برقی الهام گرفته است. فقط یک مشکل وجود دارد، چنین چیزی به چشم ما نمی‌آید.

کفش هامر

شرکت جنرال موتورز، هامر برقی را انقلابی توصیف می‌کند و ما تا حدودی با این ادعا موافق هستیم. این شرکت همچنین این کفش ورزشی را انقلابی توصیف می‌کند، اما به نظر ما این‌طور نیست.

البته گایگر توضیح داد که چگونه از هامر برقی برای طراحی این کفش الهام گرفته است. او گفت وقتی وارد هامر برقی شد و آن را روشن کرد، گرافیک نمایشگر آن ایده طراحی این کفش را به او داده است که زیاد منطقی نیست.

قیمت کفش هامر ۰۰۲ در سایت جان گایگر ۳۲۰ دلار اعلام شده، اما فعلا قابل سفارش نیست چون تمام موجودی آن‌ها به فروش رفته است. به دلیل اینکه فقط تعداد محدودی از این کفش تولید می‌شود، شاید هیجان طرفداران برای خرید آن منطقی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد