موضوعات داغ

نگاهی به طراحی داخلی کیا K8 ، خودرویی که هیچ‌گاه در آمریکا عرضه نخواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تنها چند روز پس از لو رفتن تصاویر مربوط به طراحی داخلی کیا K8 جدید، شرکت کیا دست به انتشار دو تصویر با کیفیت از کابین اتومبیل زده و جزئیات جدیدی از آن ارائه داده است.

در قسمت مرکزی خودرو یک نمایشگر منحنی شکل عظیم قرار دارد که در بالای داشبورد دو لایه نصب شده است و شامل سیستم سرگرمی اطلاعاتی و مجموعه ابزار دیجیتال می‌شود که اندازه هر کدام 12 اینچ است و در دو گوشه قرار گرفته است.

کنترل HVAC با صفحه لمسی کار می‌کند که باعث شده تعداد دکمه های فیزیکی داخل را تا حد زیادی کاهش دهد. در سمت چپ، شاهد یک فرمان سه شاخه با آرم جدید کیا در وسط آن هستیم. کنسول مرکزی نیز شامل دکمه تعویض دنده، دکمه انتخاب حالت رانندگی، دو نگهدارنده فنجان و یک محل کوچک ومحصور به منظور ایجاد فضای بیشتر است. دکمه های مربوط به صندلی های گرم شونده و فرمان در جلو و مرکز خودرو قرار دارد.

یک سیستم صوتی پرمیوم با 14 بلندگو توسط مریدیان در نسخه برتر و جدید کیا K8 گنجانده شده است. این خودرو همچنین از نور پردازی داخلی، سطوح چوبی الهام گرفته شده از قایق های تفریحی مدرن، تزئینات فلزی با کیفیت بالا، روکش های چرمی ناپا با طرح الماس روی صندلی و کارت های درب بهره می‌برد.

کریم حبیب، رئیس طراحی جهانی برند و معاون ارشد رئیس، اظهار داشته است که کیا K8 یک سدان مدرن با نمای بیرونی پویا است که با فضای داخلی پیشرفته و ظریف آن مطابقت دارد. این خودرو اولین خودرو تولید شده ما از زمان تغییر نام تجاری جدید شرکت است و ما را در مسیر پیشرفت برای تحقق اهداف آینده خود قرار می‌دهد.

کیا K8 نسخه جایگزین و بهبود یافته کیا K7 یا کیا کادنزا است و در ایالات متحده عرضه نخواهد شد. طبق نظر کاراسکوپس، از آن‌جایی که سدان ها دیگر محبوبیت سابق را ندارند، کیا به منظور کسب درآمد بالاتر روی تولید کراس اوور و SUV تمرکز خواهد کرد.جزئیات کامل کیا K8 در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد