موضوعات داغ

تویوتا هایلوکس زرهی معرفی شد، مقاوم در برابر گلوله و نارنجک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سالها است که تویوتا هایلوکس به عنوان یک خودرو کاربردی در اختیار نیروهای نظامی و شبه نظامی مختلف قرار دارد با این وجود تاکنون تمایلی به ساخت و عرضه نسخه‌های ضدگلوله از تویوتا هایلوکس وجود نداشته است. حال شرکت کانادایی اینکاس دست به کار شده و نسخه ضدگلوله از تویوتا هایلوکس را روانه بازار کرده است که برای مشتریان در آمریکای شمالی جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

تویوتا هایلوکس ضدگلوله ساخت اینکاس، یک وسیله ایمن چند منظوره است که خریداران مختلف با سطوح بودجه گوناگون قادر به خرید و استفاده از آن هستند. بیشترین موارد استفاده این خودرو به عنوان ماشین حمل پول یا اتومبیل تیم‌های تاکتیکی امنیتی خواهد بود.

مشتریان بنا به میزان بودجه، می‌توانند تویوتا هایلوکس زرهی را تا سطح BR6 مجهز کنند و این به معنی مقاومت خودرو در برابر گلوله‌های کالیبر 7.62 میلیمتری و انفجار نارنجک DM51 خواهد بود. کل اتاق خودرو با شیشه‌های ضدگلوله نیز مجهز شده و بنابراین سرنشینان هایلوکس زرهی در امنیت کامل خواهند بود.

تویوتا هایلوکس

تمامی مالکین تویوتا هایلوکس فارغ از نوع کابین یا سیستم انتقال قدرت، می‌توانند هایلوکس خود را در مقابل انواع گلوله مقاوم کنند و شرکت کانادایی اینکاس با هر سطح بودجه‌ای این کار را برای آن‌ها انجام خواهد داد. بسته ایمنی اینکاس شامل لولاهای تقویتی برای درها، سیستم تعلیق بهبود یافته و تایرهای ران فلت است و مشتری می‌تواند به صورت آپشنال سیستم ضد حریق، ترمزهای تقویت شده و آژیر را روی هایلوکس خود داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد