موضوعات داغ

تلاش سانگ یانگ برای ورود به بازار آمریکا

عکس مطلب اول
سانگ یانگ موتور، چهارمین شرکت بزرگ خودروساز کره جنوبی که محصولات آن در بازار کشورمان هم عرضه می‌شود، خود را برای ورود به بازار آمریکا آماده می‌کند.
براساس گزارش‌ها، گفته شده که شرکت خودروسازی کره‌ای سانگ یانگ خود را برای ورود به بازار آمریکا از سال 2019 میلادی آماده می‌کند و این در حالی است که تا به امروز تنها دو خودروساز کره‌ای کیا و هیوندای توانسته‌اند محصولاتشان را با استانداردهای مد نظر آمریکا مطابقت داده و در بازار آمریکا فعالیت کنند. حال شرکت خودروسازی سانگ یانگ هم در صدد ارتقای استانداردهای خود برای گرفتن مجوز ورود به بازار آمریکا است.
چوی جونگ سیگ، مدیرعامل شرکت خودروسازی سانگ یانگ در این خصوص می‌گوید که برای ورود به بازار آمریکا، برنامه‌ای بلندمدت را تدوین کرده‌ایم و این در حالیست که بازار عرضه محصولات سانگ یانگ در بازار روسیه که به عنوان اصلی‌ترین بازار این خودروساز به شمار می‌رود، با بحران مواجه شده است. از این رو برای جبران رکود خود در بازار روسیه، تلاش می‌کند تا در بازار آمریکا نیز حضور داشته باشد. البته مدیرعامل سانگ یانگ در خصوص ورود به بازار آمریکا چنین گفته که ممکن است یا با پیروزی مواجه شوند، یا شکست سختی در بازار این کشور خواهند خود که در صورت پیروزی می‌تواند محرکی برای فروش بهتر محصولات این کمپانی باشد و در صورت شکست هم می‌تواند باعث سرخوردگی کمپانی سانگ یانگ و فروکش کردن بازار تقاضا برای محصولاتش باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/21
کمپانی سانگ یانگ با تیوولی موفقه...برگه برندشه