موضوعات داغ

آنباکس مکلارن اسپیدتیل توسط میلیونر ایرانی + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

آبان ماه سال 97 شاهد رونمایی از یک هیولای شگفت انگیز توسط کمپانی خودروسازی مکلارن بودیم که طبق وعده های شرکت سازنده می تواند به سرعت خارق العاده 400 کیلومتر برساعتی دست پیدا کند.

با الهام از خودروی معروف شرکت خودروسازی مکلارن یعنی F1 که نشانه ‌های آن در موقعیت راننده و غربیلک فرمان دیده می ‌شود، کمپانی خودروسازی مکلارن هایپرکار جدید خود را تحت عنوان Speedtail رونمایی کرد.

این هایپرکار با سیستم محرک هیبریدی خود می ‌تواند خروجی قدرت بسیار خوب 1036 اسب بخاری تولید کرده و شتاب صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت تنها 12.8 ثانیه داشته باشد که بر روی کاغذ حدود 0.3 ثانیه از خودروی بوگاتی شیرون 1500 اسب بخاری سریع ‌تر است.

در زمان معرفی، مکلارن اعلام کرد که این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کرده و سپس این وعده داده شد که نهایتا تا سال 2020 میلادی به مشتریان تحویل داده می‌ شود، اما باوجود شیوع ویروس کرونا موعد تحویل آن به مشتریان تاخیر زیادی نداشت و شاهد تحویل منظم خودروها به مشتریان هستیم، البته بعد از تقریبا 3 سال انتظار برای لمس این هایپرکار منحصربه فرد مکلارن.

حال چندی پیش مانی خوشبین، ثروتمند نام آشنای ایرانی الاصل که تاکنون فیلم های زیادی از آن در خودروبانک شاهد بوده ایم، به کلکسیون منحصربه فرد خود یک دستگاه خودروی مکلارن اسپیدتیل هم اضافه کرده است که امروز پای جعبه گشایی این خودروی هایپرکار مکلارن می نشینیم و نگاهی کوتاه به ویژگی های خارق العاده آن می اندازیم که با زیرنویس فارسی می توانید در ادامه شاهد آن باشید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/29
قدیما می گفتن افسوس که کفن جیب ندارد من اضافه می کنم که افسوس قبر پارکینگ ندارد
آقای خوشبین شما سرمایه دارها کمی هم به فکر فقرا باشین نزدیک 400 میلیون نفر در فقر غذایی مفرط هستن
1400/1/1
چرا چرت میگی دوست عزیز ؟؟؟؟ به من و شما چه ربطی داره؟ شما از کجا میدونی کمک نمیکنند یا می کنند؟؟....ایشون کلی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده ...حالا هم میتونه هرجور دلش میخواد با ماشیناش عشق کنه .... میتونه ببخشه میتونه نبخشه ....حسادت هم حدی داره...کار کن رو خودت موفقیت بقیه رو ببینی..
1400/1/2
خب از کجا میدونی کمک نمیکنه! پوله خودشه اختیارشو داره هر جور دوست داره خرجش کنه. نباید قضاوت کرد کسی رو. شما هروقت پولت زیاد شد کلا همشو بذل و بخشش کن.
1399/12/29
به ماسک اعتقادی هم نداره