موضوعات داغ

وانت تارا معرفی می‌شود؟ محصول جدید ایران خودرو در سگمنتی متفاوت

عکس مطلب اول

ایران خودرو در سال 99 بر روی پروژه جدیدی به نام K132 حسابی سرمایه‌گذاری کرد و در نهایت خودرویی به نام تارا معرفی شد. خودرویی که حواشی بسیار زیادی در پی داشت و روشن نشدن این خودرو در بازدید وزیر صمت از آن، نقطه اوج آن بود. در نهایت این خودرو حتی قبل از مشخص شدن نام نهایی آن پیش فروش شد و قبل از شروع تعطیلات نوروز، نمونه‌های پلاک شده آن در خیابان‌ها دیده شد.

حال عکسی منتشر شده که گویا ایران خودرو علاقه دارد نسخه وانت تارا را نیز روانه بازار کند. فعلاً تنها یک عکس از این خودرو منتشر شده اما کاملاً مشخص است که چهره جلوی این خودرو تفاوت چندانی با تارا کنونی ندارد اما در عقب با طرح بسیار خوبی سعی شده تا چهره نسخه سدان تارا روی این وانت مشخص باشد و حقیقتاً چهره عقب وانت تارا نسبت به وانت‌های کنونی بسیار زیباتر و بروزتر است.

با توجه به این عکس، در کابین این خودرو و در پشت صندلی‌های جلو سعی شده تا یک فضای اضافی قرار داده شود تا راننده و سرنشین جلو فضای بهتری برای را برای تنظیم صندلی و راحتی داشته باشند.

البته این خودرو یک وانت دیفرانسیل جلو خواهد بود و قطعاً در مقابل خودروهایی چون آریسان و یا حتی وانت زامیاد، محدودیت حمل بار خواهد داشت اما چهره زیباتر این خودرو و رقبای بسیار کم در این سگمنت می‌تواند موفقیت آن را نوید دهد.

این یک دروغ 13 است؟

بله! این عکس تنها یک رندر دیجیتالی تولید شده توسط خودروبانک است و طبق روال مرسوم بین رسانه‌های خودرویی، در روز 13 فروردین ماه (اول آپریل برای رسانه‌های خارجی) یک دروغ رسانه‌ای گفته می‌شود. این یک رسم هر ساله است و در هفته گذشته نیز فولکس‌واگن با اعلام نام جدید خودروهای تمام برقی خود به Voltswagen چند روزی همه را سرگرم کرد و بعد از چند روز اعلام کرد که این تنها دروغ اول آپریل است.

درست است که این تنها یک عکس دیجیتالی و ساخته خودروبانک بوده اما به راستی طراحی این خودرو برای این سگمنت بسیار خوب بوده و اگر ایران خودرو قصد تولید آن را داشته باشد، برای استفاده‌های محدود (به دلیل دیفرانسیل جلو بودن) می‌تواند جای خود را به راحتی در بازار پیدا کند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/13
با چه نرم افزاری اینو طراحی کردین؟
1400/1/14
هارهارهار😐
1400/2/8
خودمونیما! ولی خداییش خوشگل شده.
1400/3/7
کسی که این عکس رو فوتو شاپکرده خدای از ایران خودرو هم بهتر عمل کرده
1402/3/19
حالا خوشگل تر و هیولاترشو رونمایی کردند
1402/11/1
همیشه همینو میگید ولی اگه ایرانخودرو این کار رو انجام بده شروع می کنید به تمسخر.
1400/4/27
چقد خوب میشه که اسمی هم از حمید آقا بیارید بخاطر زحمتی که رو این طراحی کشیده.
1401/8/26
طراحیش عالیه اما مناسب وانت نیست قیمتشم بالاست
1402/3/19
اگر خبر صحت داشت واقعا زیبا ترین وانت بازار بود
1402/3/19
این عکس بله ولی ایرانخودرو من امروز بودم یدونه پیکاپ تارادیدم (یا همون وانت ۴نفره) احتمالا بزودی تا ۱ الی۲ سال دیگه پیکاپ تارا معرفی بشه 🛻
1402/4/19
سلام من ازاین خودرو خیلی خوش آمده واقعا عالی اگه ساخت بشه ومعرفی به بازار بشه خیلی ماشین خوبی میشه واگه موتورش پژو معمولی باشه که عالی تر میشه