موضوعات داغ

فروش سانگ یانگ رکستون G4 با مدل 2021 در نمایندگی‌های رامک خودرو + قیمت

عکس مطلب اول

به تازگی بعضی از نمایندگی‌های شرکت رامک خودرو اقدام به فروش خودروی سانگ یانگ رکستون G4 با مدل 2021 کرده‌اند! خودرویی که در آخرین روزهای برجام با تبلیغات گسترده به بازار عرضه شد و به دلیل بازگشت تحریم‌ها با تاخیر زیاد وارد خیابان‌های کشور شد. اما حال گویا رامک خودرو قصد دارد تعدادی از تعهدات قبلی خود برای این خودروی لوکس را با مدل‌های جدید 2021 تحویل دهد.

رکستون G4

خودروهایی که هم‌اکنون در نمایندگی‌های رامک خودرو با عنوان سانگ یانگ رکستون G4 مدل 2021 به فروش می‌رسند، همان تعهدات قبلی مشتریان هستند که توسط این نماینده‌ها به فروش گذاشته شده‌اند و با قیمت‌هایی در حدود 3 میلیارد تومان به نمایش گذاشته شده‌اند.

همانطورکه در دیماه سال 99 نیز در خودروبانک منتشر کرده بودیم، خودروهای تیوولی فیس لیفت 2020 نیز توسط رامک خودرو به بعضی از حواله‌دارها تحویل شد و بعد از آن زمزمه ورود مدل‌های جدید رکستون G4 نیز به گوش رسید که حال پس از 3 ماه، فروش این خودرو در نمایندگی‌ها دیده می‌شود.

با رکستون G4 بیشتر آشنا شوید

چهره سانگ یانگ رکستون G4 مدل 2021 که فعلاً در ایران عرضه شده با مدل‌های قبلی تفاوتی ندارد و از نظر فنی نیز کاملاً مشابه مدل‌های قبلی است. این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند حداکثر 222 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 350 نیوتن‌متر در 1500 دور در دقیقه تولید کند. گیربکس این خودرو 6 سرعته خودکار است و نیرو را به چهارچرخ منتقل می‌کند.

کابین رکستون G4

سانگ یانگ رکستون G4 به 9 کیسه هوا مجهز است که در 13 نقطه مختلف قرار گرفته‌اند. مانیتور 8 اینچی لمسی، شیفتر پشت فرمان، سنسور پارک در جلو و عقب و دوربین 360 درجه از جمله تجهیزات این خودرو هستند، اما می‌توانید لیست کامل مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی این خودرو، و همچنین فیلم تست و بررسی آن را در صفحه رکستون G4 مشاهده کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/18
چرا تو یه عکس ماشین رو هواست ؟
خیلی ارزونه هواییش هم کنین.
1400/1/18
شیفتر پشت فرمان نداره
1400/1/18
دزدا !!
تیولی که تحویل ندادن با کلی دعوا فقط اصل پولو پس دادن بعد گفتیم سود این 3 سال گفتن نمیدیم همینم نمیخوای نمیدیم . چیکار میخوای بکنی !!! بعد ماشین جدید رونمایی میکنن !!
لااقل یه گزارش بگیرید ابروشونو ببرید
1400/1/18
اینارو مشخص نیس از کجا میاره این شرکت بعد بهش میگیم تو تحویل تیوولیا بد عهدی کرده به خیلیا برمیخوره.حتی خودرو بانک
تیوولی ما چیشد بالاخره رامک خودروی عزیز...؟؟
1400/1/18
این سانگ یانگ رکستون فیس جدیده؟٢٠٢١
1400/1/18
عشق است
1400/1/18
با سلام و تشکر از سایت خودروبانک
لازم به ذکر است که شرکت غیر متعهد و طماع رامک پس از ۳ سال که از زمان تعهدش گذشته، در خصوص خرید نقدی و با قیمت قطعی ۳۰۵ میلیون در فروردین ۹۷، مابه التفاوت یک میلیارد و ششصد میلیونی از مشتری طلب کرده و در کمال وقاحت تمام اصول حرفه ای و قرارداد را زیر پا می‌گذارد. با سپاس از شما بخاطر اطلاعرسانی و افشای فساد سازمان یافته این شرکت
1400/4/7
دوست عزیز ماشین رو بگیرید واقعا ارزش داره تا چند ماه دیگه دو برابر میتونی بفروشی .مطمئن باش برجام با انتخاب رئیسی رو هواست و رکستون از قیمت سورنتو ۲۰۱۸ پیشی میگیره شک نکن پول بده چون سود خوبی نصیبت میشه .بنده خودم هم ثبت نامی بودم و ماشین رو دوسالی هست گرفتم واقعا معرکه اس
1400/1/19
واردات بسته است و این شرکت ماشین های 4 سال پیش را که توسط قوه قضائیه توقیف است با فریبکاری قصد فروش آن را دارد. این شرکت هم اکنون 2 هزار شاکی در پرونده کیفری دادگاه کیفری شماره 1و در دادگاه حقوقی مجتمع مفتح تهران دارد. مراقب باشید فریب این شرکت را نخورید.