موضوعات داغ

کیا سراتو 2022 فیس لیفت معرفی شد؛ طراحی مدرن‌تر برای سدان پرفروش کیا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در دورانی که همه در رابطه با ماشین های شاسی بلند و الکتریکی حرف می زنند، به ندرت می توان در رابطه با یک خودروی سدان صحبت کرد و از آن تعریف و تمجید کرد، اما خودروی کیا فورته (سراتو) حسن نیت خود را ثابت کرده و جزو محدود خودروهای سدان است که هنوز هم در سطح بین المللی در رابطه با آن صحبت می شود، به همین دلیل شرکت خودروسازی کیا هنوز هم به این برند وابسته بوده و برای تجدید قوای آن در بازار، نسخه جدید آن را به تازگی معرفی کرده است.

خودروی کیا فورته که در کره جنوبی با کد K3 و در برخی بازارهای خارجی با نام سراتو شناخته می شود، برای تجدید قوا و همچنین شروع نیمه دوم حیات خود در نسل فعلی یک بروزرسانی ظاهری از سوی کیا دریافت کرده و قرار است که طی روزهای آینده به طور رسمی و با مشخصات کامل رونمایی شود، اما در حال حاضر 3 تصویر جدید از زوایای مختلف این خودرو داریم که به طور رسمی توسط خود کیا منتشر شده است تا مخاطبان را آماده معرفی رسمی طی روزهای آینده کند.

باتوجه به تصاویر ارائه شده، می توان بزرگ ترین تغییرات و پیشرفت خودروی سدان کیا فورته جدید را در ظاهر آن مشاهده کرد که نسبت به مدل های قبلی خود تغییرات ظاهری نسبت زیادی داشته و پیشرفت های چشمگیری در چهره آن حاصل شده است.

کیا فورته فیس لیفت

در قسمت جلو تغییرات کیا فورته بخوبی قابل لمس هستند و می توان شاهد چراغ های جدید باریک و کشیده با پس زمینه تاریک و تکنولوژی LED بود که بخش بزرگی از زحمت جذابیت چهره جدید را به دوش کشیده است. در قسمت میانی شاهد جلوپنجره جدید و کوچک تری نسبت به مدل های قبلی هستیم، اما در مقابل ورودی بزرگ تری بر روی سپر ایجاد شده و با اصلاحات ایجاد شده به پویایی بالاتری هم رسیده است.

درست مثل طراحی جلو، قسمت عقب هم با تغییراتی همراه شده است که می توان به چراغ های جدید و ایجاد تغییراتی در مجموعه سپر عقب اشاره کرد. با این حال برخلاف طراحی بیرونی خودرو که پیشرفت های خوبی نسبت به نسخه اصلی داشته است، فضای داخل کابین تقریبا دست نخورده باقی مانده و بزرگ ترین تغییر آن را می توان استفاده از صفحه نمایشگری بزرگ تر و همچنین تغییر لوگوی نصب شده بر روی غربیلک فرمان معرفی کرد.

همانطور که گفته شد، کیا در حال حاضر تنها تصاویر نسخه جدید کیا فورته را به نمایش گذاشته و هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی آن ارائه نکرده است که طی روزهای آینده اعلام خواهد شد، اما باتوجه به تغییراتی که تنها در قسمت بیرونی خودرو انجام شده، این انتظار وجود دارد که همچون طراحی داخل کابین، بخش فنی خودرو هم دست نخورده باقی مانده باشد.

کیا فورته فیس لیفت

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/1/27
خیلیم عالی