موضوعات داغ

پیش فروش پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور شروع شد + جدول

عکس مطلب اول

گروه خودروسازی کرمان موتور در شرایط فروش اردیبهشت ماه 1400، از روز چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه و با ظرفیت محدود شرایط فروش خودروی پیکاپ جک T8 (کی ام سی T8) را با قیمت غیرقطعی آغاز کرده و مشتریان می توانند با پیش پرداخت 300 میلیون تومانی در مرحله نخست، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و مابقی آن را همزمان با صدور دعوتنامه و به قیمت روز تسویه حساب کنند.

موعد تحویل این خودرو مردادماه و مهرماه سال 1400 تعیین شده و مشتریان می توانند از سود مشارکت 18 درصد، سود انصراف 12 درصد یا سود تاخیر 12 درصد بهره مند شود که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش کی ام سی T8

مرحله اول (تومان)مرحله دومسود مشارکتسود انصرافسود انصرافموعد تحویل
300,000,000هنگام صدور دعوتنامه18 درصد12 درصد12 درصدمرداد و مهرماه 1400

در ادامه بد نیست بدانید که برای تامین نیرو محرکه پیکاپ T8، در زیر کاپوت این خودرو پیشرانه چهار سیلندر بنزینی با حجم سیلندر 2 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف سود جستن از پرخوران های توربوشارژر و همچنین بهره مندی از انژکتورهای چند نقطه ای، می تواند خروجی قدرت مطلوبی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به طور دقیق پیشرانه 2 لیتری کی ام سی T8 می تواند در محدوده 5000 دور بر دقیقه حداکثر خروجی 174 اسب بخاری تولید کند، درحالی که میزان خروجی گشتاور این خودرو در محدوده 1800 الی 4000 دور بر دقیقه به چیزی حدود 290 نیوتن متر خواهد رسید.

برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت تمامی چرخ های خودرو، در حال حاضر تنها یک انتخاب وجود دارد و آن هم جعبه دنده 6 سرعته دستی است. از ویژگی های فنی بسیار خوب این خودرو می توان به استانداردهای آلایندگی یورو 5، سیستم فرمان هیدرولیکی، سیستم ترمز دیسکی برای تمامی چرخ ها، سیستم تعلیق مستقل دوجناقی دوبل با فنر مارپیچ، قفل دیفرانسیل برقی، حجم مخزن سوخت 76 لیتری و همچنین رینگ های 18 اینچی آلومینیومی بر روی چرخ ها اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد