موضوعات داغ

اوج قدرتنمایی تویوتا هایلوکس، کشیدن سه کامیون با 210 تن وزن! +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ‌ها امروزه در اوج شهرت هستند و مشتریان در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری به این سگمنت از خودروها توجه می‌کنند. خودروسازان مختلف نیز برای جلب نظر بیشتر مشتریان، اقدام به ساخت ویدیوهای شگفت انگیز می‌کنند تا قدرت محصولات خود را به رخ رقبا بکشند.

تویوتا هایلوکس یکی از مشهورترین پیکاپ‌های بازار جهانی است که در کشورمان نیز از مقبولیت بسیاری برخوردار است. قابلیت یدک کشی همواره یکی از مشخصه‌های جذاب پیکاپ‌ها بوده و به همین دلیل هرکدام از شرکت‌های خودروساز در تلاش هستند تا به مشتریان نشان دهند پیکاپ قدرتمند آن‌ها چه مهارتی در یدک کشیدن اجسام سنگین دارد.

براساس یک ویدیو که اخیرا در تایلند منتشر شده، تویوتا هایلوکس قادر است تا سه کامیون بزرگ و سنگین معدن را که مجموع وزنی معادل 210 کیلوگرم دارند، بکسل کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ظرفیت استاندارد بکسل کردن تویوتا هایلوکس 3500 کیلوگرم عنوان شده است.

نسخه‌های عرضه شده از تویوتا هایلوکس در تایلند به پیشرانه 2.8 لیتری توربو دیزل با 204 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور مجهز هستند و برای انتقال قدرت نیز از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برند. البته نسخه‌ای از تویوتا هایلوکس که در این ویدیو مشاهده می‌شود، قوی‌تر از نمونه‌های استاندارد بود و به لاستیک‌هایی با درصد چسبندگی بیشتر مجهز شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/8
منظورتون 210 تن بوده دیگه!!!
1400/2/10
جالب بود