موضوعات داغ

مدیرعامل ریگان خودرو دستگیر شد؛ حواشی ناتمام تحویل کوپا

عکس مطلب اول

امروز مدیرعامل خودروسازی ریگان خودرو دستگیر شد. شرکتی که از ابتدای فعالیتش وارد حواشی سنگینی شد که هنوز هم بعد از چند سال گریبان این خودروساز خصوصی را گرفته است. بسیاری از مشکلات این خودروساز، به دلیل واگذاری فروش محصولات این شرکت به شهرخودرو بوجود آمد، فروشنده ای که بعده ها وارد دنیای فوتبال نیز شد و هنوز هم مشکلات حقوقی پیچیده ای با ریگان خودرو دارد. اما این پایان ماجرا نبود و ورشکست شدن زوتی، طرف چینی ریگان خودرو که قرار بود خودروهای کوپا را به ریگان ارایه دهد، به این مشکلات اضافه شد و این گره کور را کورتر از گذشته کرد.

ریگان خودرو چند وقتی است که توانسته مجوز شماره گذاری JMC S350 را نیز بگیرد و تولید کوپا را البته با تیراژ کم آغاز کرده اما امروز با دستگیری مدیرعامل ریگان خودرو، به نظر می رسد که این روند با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

در هر صورت دستگیری این مدیرعامل دور از ذهن نبود و بی شک حق مشتریانی که سال ها است گرفتار این ناهماهنگی ها و مشکلاتی خارجی شده اند، باید دیده و پاسخ داده شود. امیدواریم هر آنچه باشد، ابتدا حق کامل مشتریان ناراضی به صورت کامل تسویه شود و سپس این خودروساز خصوصی مجدد بتواند خودروهای کوپا را به سرعت تولید و تحویل دهد. اگرچه نامشخص بودن وضعیت حقوقی شهرخودرو در این میان و همچنین عرضه یک محصول جدید توسط این شرکت با وجود تمامی مشکلات چند سال اخیر به دلیل فروش ناموفق کوپا خود جای سوال بزرگی دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/19
بيچاره مردم ، ببين پولشونو به كيا دادن واقعا جاى تاسف داره😞