موضوعات داغ

ام وی ام X22 پلاس بزودی در ایران، چهره جدید با مشخصات فنی کاملاً متفاوت

عکس مطلب اول

طبق گفته منابع آگاه و البته موثق به خودروبانک، مدیران خودرو در حال انجام تست‌های ام وی ام X22 پلاس است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشن‌تر و بروزتر شده است. چراغ‌های جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کناره‌های سپر چراغ‌های مه‌شکن دیده می‌شود.

چهره ام وی ام X22 پلاس

هچنین یک جلوپنجره 6 ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده می‌شود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو 3X (یا چری تیگو 2) عرضه می‌شود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سال‌ها توسط مدیران خودرو تولید و فروخته شده است.

نمای عقب ام وی ام X22 پلاس

اما در نمای عقب تغییرات کمتری دیده می‌شود و از همان چراغ‌های قبلی استفاده شده اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی استفاده شده که بسیار شبیه به چری تیگو 5 است.

هنوز مشخص نیست که نمای داخلی و کابین این خودرو تغییری کرده یا نه، اما اگر مدیران خودرو قصد ارایه همان چری تیگو 3X پلاس را در ایران داشته باشد، قاعدتاً باید با طراحی داشبورد کاملاً جدیدی نیز سر و کار داشته باشیم که نسبت به کابین کنونی تغییراتی زیادی کرده است.

کابین ام وی ام X22 پلاس

مشخصات فنی ام وی ام X22 پلاس

اما مهم‌ترین تغییرات در بخش فنی این خودرو دیده شده است. موتور بکار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک لیتری 3 سیلندر خطی توربوشارژ است که به صورت اختصاصی برای بازار ایران ساخته شده است. همچنین گیربکس این خودرو نیز تغییر کرده و از نسل جدید CVT ساخته شده توسط چری برای این خودرو استفاده شده است.

صد البته که نمی‌توان با این مشخصات و روی کاغذ در مورد عملکرد آن اظهار نظر کرد و امیدواریم که مدیران خودرو شرایطی را برای تست و بررسی این خودروی جدید برای رسانه‌های تخصصی همچون خودروبانک فراهم کند تا بتوانیم گزارش و معرفی کاملی را از این خودروی جدید برای شما مخاطبین تهیه کنیم.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/31
مدل معمولیش نزدیک 500 میلیونه! حالا فیس لیفتش احتمالا حدود 600 میلیون میشه!!!! خدایی خیلی گرانه
1400/5/16
چرا حرف غیر منطقی میزنی عزیز من !

قیمت این نسخه ای که الان تو بازاره 300 تا 400 میل هست که انصافا به قیمت میرزه این بیاد 400 تا 500 میل میشه که اتفاقا خیلی هم ارزش خرید بالایی داره تازه تا اونموقعه قیمت جک s5 دنده ای کارکرده میشه 500 میل و اتومات قیمتش میشه حضرت

پس فکر نکن مدیران خودرو میدونه چطوری هم سود کنه هم مشتری رو راضی نگه داره هم ارزش خرید رو بببره بالااااااا
1400/2/31
باریکلا
1400/2/31
هیچ وقت اولین ورود خودروی x22 رو به ایران فراموش نمیکنم
خودروی آزمون در ورزشگاه آزادی چپ کرد.

بعدش هم تمامی دوربین ها به زور جمع آوری شد.
البته الان گویا ESP بر روی x22 ها نصب میشه.
1400/3/1
خیلی جالبه که بخش فنیش رو اختصاصا برای بازار ایران ساخته اما از جعبه دنده سی وی تی که مردم ایران اصلا دوستش ندارند استفاده کرده... حتی اگه روی برندهای ژاپنی باشه هم، پسندِ مردم ما نیست! و اینکه ایرانیا موتورهای حجیم تر میپسندن البته قبول دارم که الان موتورها کوچکتر شدند و با توربو قدرتِ لازمه رو فراهم می کنند اما موتور یه لیتریِ سه سیلندر، خیلی در نگاه اول مقبول نیست و به احتمال قوی شکست بخوره... پس اینجا به این نکته میرسیم که هم شرکت چری و هم شرکت مدیران خودرو کوچکترین تحقیقی در بازار خودروییِ ما نداشتن و در حقیقت سلیقه مردم براشون اصلا اهمیتی نداره... البته در بازار انحصاریِ ما شُتُر هم بیارن با انواع ترفندها به مردم غالب میکنند!
1400/3/1
توی x33 و x22 چرا فقط چهره جلو تغییر کرده دست به ترکیب عقب نمیزنه
1400/4/5
عقبش راز داره
1400/3/1
جلوش رو چه کپی نابی از سانتافه رفته
1400/3/1
با سلام
این مدل جدیدو همینجور خیس تحویل میدن؟؟
1400/3/1
دقیقا من این خودرو رو تست کوتاه کردم.
موتور ۱ لیتری با ۳ سیلندر و ۱۲۰ اسب بخار قدرت و گشتاور بسیار مناسب ۱۷۰ نیوتون متر که از دور موتور زیر ۲۰۰۰ کامل در اختیار قرار می گیره
با توجه به وزن خودرو و سگمنت مشخصات خیلی مناسبی هست و نسخه دنده دستی شتاب فوق العاده ای در این خودرو ارایه میده.
چقزی که توجه من رو ب خودش جلب کرد شتاب و کشش کناسب نسخه cvt بودش که نسل سوم و جدیدترین نسل این گیربکس هاست و دقیقا عین آریزو۶ به هیچ وجه اون گیجی و تاخیر بین گاز دادن و شتاب گیری رو نداره و به راحتی در شتاب میتونم با کپچر مفایسش کنم .
در بحث تجهیزات هم به ترمز دکمه ای برقی و اتو هولد مجهز شده
فقط کاش در این فیس لیفت قسمت عقب و چراغ ها رو هم طبق ترند روز طراحی دنیا ، تغییر می دادند .
به هر صورت اکر قیمت معقولی ارائه بشه تمام نقاط ضعف x22 فعلی رو برطرف کرده که شامل شتاب پایین مخصوصا در نسخه اتومات و شتاب ثانویه ضعیف بودش