موضوعات داغ

مدیرعامل محورسازان ایران خودرو: روزانه ۱۰۰ دستگاه تارا نسخه دنده دستی تولید می‌شود

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

بهنام ولی‌نژاد، مدیرعامل محورسازان ایران خودرو، اعلام کرد که ظرفیت تولید محور تارا نسخه دنده دستی روزانه ۱۰۰ دستگاه و به‌طور کل سالانه ۲۵ هزار دستگاه است که در سال جاری این قطعه به سبد محصولات محورسازان افزوده می‌شود. او همچنین اظهار کرد که درصورت نیاز، این رقم قابل‌افزایش خواهد بود.

ولی‌نژاد ابراز کرد که ماموریت اصلی محورسازان در درجه اول تولید محورهای سواری موردنیاز ایران خودرو و ماشین‌کاری قطعات مورد مصرف در محورهای محصولات این خودروساز است. او عنوان کرد که محصولات اصلی محورسازان شامل اکسل گروه پژو ۲۰۶ و گروه پژو ۴۰۵ است.

مدیرعامل محورسازان ایران خودرو همچنین به افزایش تولیدات این شرکت در سال گذشتهاشاره کرد. او افزود که با توجه به افزایش تیراژ ایران خودرو در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، محورسازان نیز افزایش تولید را تجربه کرده است. این شرکت سه محصول شامل محور جلو، محور عقب و محور کمک فنر خودروی ۲۰۶ را تولید می‌کند که به‌صورت میانگین افزایش تولید ۵۰ درصدی در سال گذشته از تولید مجموع این قطعات را رقم زده است.

وی با اشاره به تامین اکسل ۳۰ درصد از تولیدات محصول ۴۰۵ ایران خودرو گفت در سال گذشته به سبب وجود تحریم‌ها، برخی از ابزارهای مربوط به براده‌برداری و لوازم یدکی قابل‌استفاده در ماشین‌آلات خطوط تولید محورسازان که قابل خریداری از سایر کشورها نبود، توسط سازندگان داخلی و نیز خود محورسازان، داخلی‌سازی شد.

بهنام ولی‌نژاد خاطرنشان کرد که در حال حاضر این قطعه‌ساز در حال تولید نمونه‌های آزمایشی و اولیه محور تغییریافته و غیرمحرک (Non Drive) برای نسخه جدید وانت آریسان است. او گفت این نمونه که در برنامه‌های سفارش‌گذاری ایران خودرو قرار دارد، در نیمه دوم امسال به محصولی جدید تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد