موضوعات داغ

قیمت دقیق فیدلیتی در مدل 5 و 7 نفره رسماً توسط بهمن موتور اعلام شد

عکس مطلب اول

مدیر عامل گروه بهمن از اولین مرحله فروش فیدلیتی در یکم تیر ماه خبر داد و گفت:

فیدلیتی در مدل 5 سرنشین با قیمت 655 میلیون و مدل 7 سرنشین با قیمت 670 میلیون به صورت نقدی به فروش می رسد. دیگنیتی به عنوان اولین خودرو SUV کوپه تولید داخل به تولید انبوه و عرضه عمومی رسیده و طرح های فروش آن تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ضمن تشکر از استقبال گسترده مشتریان از طرح های فروش دیگنیتی و همچنین تست رانندگی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ادامه داد که در کنار دیگنیتی، تولید محصول فیدلیتی نیز آغاز شده و اولین مرحله فروش آن یکم تیر ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) است. فیدلیتی با دو مدل 5 و 7 سرنشین به بازار عرضه می شود که نسخه 5 سرنشین با قیمت 655 میلیون و 7 سرنشین با قیمت 670 میلیون به صورت نقدی به فروش می رسد.

مدیر عامل گروه بهمن گفت: با وجود قطعات در انبارهای بهمن موتور و اینکه خط تولید در شرکت بهمن موتور با سرعت در حال تولید است و مدیریت شرایط به‌گونه‌ای است که امکان تحویل محصولات پیش‌فروش شده در زمان مقرر مهیا می باشد اما تا کنون اجازه پیش فروش از سوی وزارت صمت داده نشده و برنامه ما فروش فوری است.

علیمرادلو با اشاره به گله های مردم از صنعت خودرو کشور اظهار کرد که باید همه فعالان و تصمیم گیران این صنعت دست به دست هم دهند تا خودرو مدرن، ایمن و با قیمت منطقی برای جلب رضایت عمومی به بازار عرضه شود. اصل جدی ما در بهمن نیز رضایت مشتری است و در این راستا برای خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی سعی کردیم قیمت های عادلانه ای در نظر بگیریم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم، ضمن اینکه برای ما کیفیت همیشه یکی از اصلی ترین اهداف است.

وی فیدلیتی را محصول استراتژیک بهمن‌موتور خطاب کرد و گفت:

با خرید کامل پلتفرم، دانش فنی و انتقال تجهیزات برای این خودرو، برای اولین بار در کشور یک SUV داخلی تولید می شود. همچنین با ارائه دو محصول دیگر، در سبد محصولات سواری و خودروهای SUV محصولات متنوعی را تا پایان سال عرضه خواهیم کرد.

علیمرادلو امسال از عرضه یک ون باری جدید (Cargo Van) که باعث تحول در حمل و نقل شهری در سگمنت خودروهای تجاری خواهد شد و نیاز شدید بازار جهت تسریع در حمل و نقل کالای خرد و خدمات را پاسخگو خواهد بود، خبر داد و تصریح کردکه علاوه بر آن تولید یک سدان مدرن، زیبا و پرقدرت در حوزه خودروهای سواری در ۶ ماهه دوم را در برنامه داریم و رویکرد گروه بهمن و شرکت بهمن‌موتور عرضه محصولاتی با تیراژ بالا مانند فیدلیتی و در سگمنت‌های متفاوت است.

علیمرادلو در پایان به نگاه بهمن برای کسب رضایت حداکثری از سوی مشتریان اشاره کرد و گفت: برای ما مهم است که مشتریان از قیمت خودروهای عرضه شده رضایت داشته باشند و هدف ما در بهمن خشنودی ادراکی مشتریان است و با توجه به بحث تمایز، سعی در ارائه محصولات و خدمات متمایز داریم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/25
اینم سیاست شونه موقع ثبت نام کسی نمیتونه ثبت نام کنه بعد باید تو بازار آزاد بری بخری ۸۵۰ تومن الان دیگنیتی ۷۵۰ هست یا ۹۵۰؟؟؟/
1400/3/25
دوتفاوت بهمن خودرو با مدیران خودرو و کرمان موتور
مدیران خودرو و کرمان موتور قیمتهای شرکتی نجومی خریدار نیست تو بازار میاد پایین
بهمن خودرو قیمت به نسبت پایین فروش سخت و لابی و ...... قیمت بازار میکشه بالا

خروجی هر دو دربازار با تفاوت زیاد اولی بالا به پایین
دومی پایین به بالا!!!!!!!!!!