موضوعات داغ

تیگو 5 توربو به صورت نسخه محدود بزودی توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود

عکس مطلب اول

سال 1400 مصادف با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مدیران خودرو است و آن شرکت در نظر دارد جهت بزرگداشت این مهم، مدل محدودی از شاسی‌بلند محبوب خود تیگو 5 توربو را به بازار عرضه کند. تیگو 5 توربو خودرویی سریع و چالاک با آپشن‌های بروز است که بزودی توسط مدیران خودرو عرضه خواهد شد.

تا پنج سال پیش جای خالی یک شاسی‌بلند خانوادگی بزرگ و جادار در بین محصولات مدیران خودرو خالی بود و این خلاء توسط تیگو 5 مرتفع گردید و با توجه به شرایط آن روز بازار و شرایط قسطی و متنوع فروش و قیمت‌گذاری منطقی خیلی سریع جایگاه مناسبی برای خود در بازار ایران باز نمود. فروش بیش از 40 هزار دستگاه از خودرو تیگو 5 در طول پنج سال و همخوانی سایز و جثه ماشین با نیازهای خانواده‌های ایرانی و انتظارات آنان از یک خودرو شاسی‌بلند این خودرو را بیش از پیش محبوب ساخت. از طرفی اقدام بجای شرکت مدیران خودرو مبنی بر انجام به موقع دو فیس‌لیفت در طول 5 سال حضور این خودرو در بازار ایران نیز نقش مهمی در حفظ محبوبیت این خودرو ایفا نمودند. در اولین بروزرسانی شرکت مدیران خودرو چراغ‌های جلو خودرو با نمونه جدید تغییر یافت و در فیس‌لیفت دوم سایز مانیتور خودرو بزرگ‌تر گردید و با حذف دکمه‌های تهویه مطبوع خودرو تمامی دکمه‌های سیستم تهویه مطبوع به صورت دیجیتال به داخل مانیتور خودرو افزوده شد که طراحی داخلی خودرو را بروزتر نمود.

بعد از 5 سال حضور در بازار، اینک زمان آن است که شاهد تغییراتی اساسی در سیستم انتقال نیرو خودرو باشیم که این نیاز سبب معرفی خودرو تیگو 5 توربو گردید. این خودرو با استفاده از پلتفرم سابق خودرو تیگو 5، به موتور 1500 سی‌سی توربو، گیربکس CVT با 9 دنده در حالت دستی و فرمان برقی مجهز گردیده است که احساس رانندگی کاملاً سریع و متفاوتی را برای سرنشینان به همراه می‌آورد. همچنین جایگزینی آنتن قدیمی خودرو با آنتن کوسه‌ای، آرم بیستمین سالگرد، و مدل محدود تنها تفاوت ظاهری این دو خودرو است.

قیمت و شرایط فروش خودرو تیگو 5 توربو به زودی توسط شرکت مدیران خودرو اعلام می‌گردد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/26
از نبود اگاهی ما سوء استفاده میکنند!

صرف اضافه شدن توربو هیچ اتفاق خوبی نخواهد بود و از معایب این ماشین خواهد شد ( در حالیکه مانور تبلیغاتی روی نام توربو میدهند!)

همانطور که در جای جای نقد و بررسی توسط خود خودرو بانک هم بارها اطلاع رسانی شده توربو روی یک ماشین بدیهایی دارد خصوصا در ایران با این بنزین ها! و البته استفاده از اون ماشین رو بسیار سخت تر خواهد کرد چرا که تحت شرایط خاصی باید با ان رفتار کرد...

حال وقتی ماشینی با اضافه شدن یک توربو عالی مقدار بسیار پر اهمیتی نزدیک بیشتر از 70 اسب به قدرتش اضافه میشود ( مثلا رنجرور اووک یک ماشین 4 سیلند 2000 سی سی عادی اما به کمک یک توربو عالی به قدرت 240 اسب میرسد ، ارزش سختیها و مخارج نگهداری یک ماشین توربو دار رو خواهد داشت ،

اما یک ماشین که از همان ابتدا دارای موتوری بسیار ضعیف هم هست ( نامتناسب با وزن کلی ماشین) با اضافه کردن یک توربو بی خاصیت ، فقط نگهداری از اون ماشین رو پرهزینه تر و پر دردسر تر خواهد کرد، بدون کمترین ارزشی!