موضوعات داغ

له شدن تویوتا هایلوکس با سقوط از ارتفاع 3 کیلومتری با هلی کوپتر! + ویدیو

عکس مطلب اول

تست های تصادف به شما سطح ایمنی خودرو در یک محدوده سرعت پایین و عموما زیر 60 کیلومتر را نشان می دهد که در این شرایط محصولات شرکت های خودروساز بزرگ اروپایی، آمریکایی و آسیایی می توانند سلامت سرنشینان را با ایربگ ایمنی، بدنه تقویت شده و سیستم های ایمنی تامین کنند، هرچند تصادف در سرعت های بالاتر ممکن است جراحات سنگینی به سرنشینان وارد کرده و یا حتی منجر به مرگ آنان شود. اما اگر یک خودرو از ارتفاع سقوط کند، چه بلایی بر سر آن خواهد آمد؟

امروز در خودروبانک شاهد ویدیویی از سقوط یک دستگاه تویوتا هایلوکس از ارتفاع خواهیم بود، اما نه از ارتفاع 10 یا 20 متری، بلکه از ارتفاع 3 کیلومتری نسبت به زمین که باعث له شدن کامل خودرو پس از برخورد با زمین می شود.

در مرحله اول این تست شاهد بالا بردن یک دستگاه تویوتا هایلوکس تا ارتفاع تقریبا 1.5 کیلومتری نسبت به زمین با کمک هلیکوپتر هستیم که پس از برخورد با زمین خسارت زیادی به آن وارد می شود، اما در مرحله دوم و پس از رها کردن خودرو از ارتفاع 3 کیلومتری، شاهد له شدن کامل آن پس از برخورد با سطح زمین هستیم که جزییات آن را می توانید در فیلم زیر شاهد باشید و پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد