موضوعات داغ

بزرگترین گردهمایی جک سواران در سال ۱۴۰۰ برگزار شد +‌ عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

سرانجام پس از چندین ماه به دلیل شيوع ویروس کرونا شاهد برگزاری گردهمایی خودرویی در کشور هستیم. این در حالی است که روز گذشته شاهد برپایی بزرگ‌ترین گردهمایی گروه جک سواران در مجموعه اریکه تهران بودیم. گفتنی است در این گردهمایی نزدیک به ۲۰۰ دستگاه از انواع مدل‌های جک حضور یافتند که همین امر موجب شد این برنامه جذابیت بالایی برای علاقه‌مندان و حاضران داشته باشد.

همچنین حضور چندین دستگاه جک T8 که به‌عنوان جدیدترین محصول شرکت کرمان‌موتور و این برند تجاری چینی در ايران شناخته می‌شود، از ویژگی‌های بارز این گردهمایی بوده است.

از خودروهای موجود در این گردهمایی می‌توان به جک S5، جک S3، جک J5 و J4 و پیکاپ T8 اشاره کرد.

از آنجایی که چندسالی است به دلیل محدودیت‌های موجود در صنعت خودرو کشور، سهم عمده بازار به برندهای چینی اختصاص یافته است، شاهد استقبال خریداران از خودروهای چینی هستيم. این در حالی است که این روزها بسیاری از خودروهای چینی جهش قیمتی باورنکردنی را تجربه کرده و در حال ثبت رکوردهای جديد در بازار هستند.

نشان تجاری جک که سابقه درخشانی در بازار خودرو ایران دارد، نه تنها در دوران تحريم‌ها توانست نیز بازار خود را حفظ کند، بلکه با تنوع بخشی به سبد محصولات خود قصد دارد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

نگاهی به خودروهای حاضر در اين گردهمایی

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در این گردهمایی تمام مدل‌های جک حضور یافته بودند. اما از آنجا که پیکاپ T8 محصولی تازه وارد به بازار است، توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرده بود.

مدتی است که با آمدن برندهای چینی به بازار ایران، شاهد تنوع‌بخشی در بازار پیکاپ و وانت‌های با سایز بزرگ در کشور هستیم.

پیکاپ T8 با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر ی، یکی از گزینه‌های جذاب فعلی در بازار است که رقابت نزدیکی با آمیکو آسنا را آغاز کرده است.

گردهمایی جک

طراحی ظاهری این خودرو که الهام‌بخشی از برندهای مطرح آسیایی و آمریکایی صورت گرفته است، برای‌ بسیاری از خریداران خوشایند است. همین امر نیز می‌تواند نقش موثری در میزان فرو این خودرو در بازار داشته باشد. درون سینه این پیکاپ چینی پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ قرار دارد که ۱۸۸ اسب‌بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

گفتنی است این نیرو از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گفتنی است در حال حاضر قیمت این پیکاپ چینی حدود ۸۰۰ میلیون تومان است که با توجه به سایر رقبا از جمله آمیکو آسنا، گی‌توان انتظار داشت که موفقیت نسبی را در بازار ایران تجربه کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/5
فرا خوان این گردهمائی از چه طریق انجام شده ؟
1400/4/6
خب این آخرش که چی؟
حالا دور هم جمع شدن چی شد ؟
بیکارین واقعأ!!!
1400/4/8
حالا این گردهمایی نتیجه ای بیانیه ای یا چیز خاصی داشته ؟ آخه شرکت کرمان موتور واقعا خیلی مشتریها شو اذیت میکنه هزینه های سنگین ، تعویض برخی قطعات بر خلاف مندرجات دفترچه اولیه ، رنگ ضعیف و بیکیفیت خودروهاش و عدم پاسخگویی به مشتری از جمله این مشکلات...