موضوعات داغ

محصول جدید خودروسازی فردا در راه بازار، داغ تر شدن رقابت بین کراس اوورهای شهری

عکس مطلب اول

به تازگی شرکت خودروسازی فردا تصاویری از محصولی جدید را در تابلوهای تبلیغاتی خود به نمایش گذاشته است که از عرضه یک کراس‌اوور جدید خبر می‌دهد. خودروسازی فردا شرکتی تازه وارد در بازار کشورمان است که محصولاتش را برند فردا به بازار عرضه می‌کند. تاکنون سه خودرو فردا SX6، فردا SX5 و فردا 511 توسط این شرکت به بازار عرضه شده‌اند.

با توجه به اینکه خودروسازی فردا مدتی پیش فردا SX5 را به بازار عرضه کرد، احتمالا این خودرو نیز دانگ فنگ T5 خواهد بود که با نامی جدید و تحت برند فردا به بازار کشورمان عرضه می‌شود. دانگ فنگ T5 یک کراس‌اوور میان‌رده است که از سال 2018 میلادی در بازار چین حضور دارد و اکنون نسخه جدید آن روانه بازار کشورمان شده است.

دانگ فنگ T5 با چند پیشرانه و گیربکس در بازار چین عرضه می‌شود اما با توجه به رویه مرسوم این روزهای خودروسازان چینی، احتمالاً باید منتظر عرضه این خودرو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به بازار ایران باشیم. این موتور چهار سیلندر خطی که دقیقا 1468 سی‌سی حجم دارد، قدرتی معادل 150 اسب بخار و گشتاوری معادل 210 نیوتن‌متر تولید می‌کند. استاندارد آلایندگی یورو 6 و مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در صد کیلومتر از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. همانند بسیاری از کراس‌اوورهای چینی، قدرت موتور تنها به دیفرانسیل جلو ارسال می‌شود و گیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را برعهده دارد.

محصول جدید خودروسازی فردا

دانگ فنگ T5 موفق به دریافت سه ستاره ایمنی از انکپ چین شده است و با دارا بودن تجهیزاتی همچون سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، ایستایی در سربالایی و کنترل در سراشیبی، سنسورهای پارک جلو و عقب و شش کیسه هوا در تیپ فول آپشن، خودرویی مجهز به حساب می‌آید. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه دستی، پاور ویندوز، سنسور نور و باران، چراغ‌های هالوژنی به همراه دی‌لایت، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

دانگ فنگ T5

فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی فرداموتورز اطلاعات دقیق تر این خودرو را منتشر می کند تا متوجه شویم دقیقاً چه خودرویی قرار است به بازار داغ کراس اوورها وارد شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد