موضوعات داغ

محصولات آینده جتور به این شکل خواهند بود، معرفی پلتفرم X توسط Jetour

عکس مطلب اول

طی روزهای گذشته، محصولی جدیدی از سوی شرکت خودروسازی جتور موتور رونمایی شد که توانست توجه بسیاری از فعالان و علاقه مندان به صنعت خودروسازی را به خود جلب کند. خودروی شاسی بلند جتور X یا به طور دقیق تر پلتفرم نسل جدید این شرکت که در قالب جتور X معرفی شده، قرار است انقلابی در طراحی و ساخت محصولات نسل جدید این شرکت به شمار رود.

محصولات جتور یا به طور دقیق تر، جتور X70 که به لطف بهمن موتور راهی کشور شده و اکنون با نام جدید فیدلیتی به مشتریان عرضه می شود، حالا جایگاه ویژه ای در بین ایرانی ها باز کرده و در آینده ممکن است محصولات جدید آن در بازار کشور نقشی مهم داشته باشند و از این جهت معرفی و بررسی آنان می تواند حائز اهمیت باشد.

جتور X

کانسپت جدید جتور X طراحی پویا و پیشرفته ای دارد و فاکتورهای آینده نگر بخوبی در آن دیده می شود. در قسمت جلو شاهد سبک جدید طراحی برخی از خودروهای امروزی هستیم که چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر قرار گرفته و در بین آنان هم جلوپنجره ای بزرگ و یکپارچه با سپر خودرو دیده می شود که طراحی متفاوت و جدیدی ارائه کرده است.

گزارش شده که این خودرو اولین مدل از محصولات نسل جدید جتور خواهد بود که به سیستم کمک رانندگی مستقل هوآوی L3 مجهز شده و همچنین یک کابین بسیار هوشمند برای کمک به راننده و پویایی بیشتر رانندگی دارد.

ابعاد و اندازه این خودرو با هدف قرار دادن شاسی بلندهای کلاس A، قدری با محصولات فعلی جتور موتور متفاوت است، با این حال گفته می شود که بخش فنی، تحقیق و توسعه فناوری های خودرو و همچنین منابع گروه چری برای توسعه بخش های ذکر شده به کار گرفته خواهد شد. ولی در عین حال یک طراحی منحصربه فرد و پیشرفته برای ارائه کردن به مخاطبانش دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/27
سلام به نویسنده زحمتکش باما من قصد دارم یک خودروی جتور x70 ( فیدلیتی ) بخرم اگر میشه من رو راهنمایی کنید که میشه به بهمن موتور اعتماد کرد ؟ بعضیا میگن بجای فیدلیتی وانت کارا میدن


من میترسم بجای جتور x70 وانت کارا بهم بدن اخه وانت کارا چه بدرد من میخوره خواهشن راهنمایی کنید
1402/1/5
طبق شنیده ها ظاهرا" قرار است این محصول توسط ایران خوئرو تولید شود البته جنگ پشت پرده بین وزارت صمت و گروه بهمن شروع شده