موضوعات داغ

چانگان آلسوین 2022 راهی مکزیک شد، سدان خوش فروش به دنبال بازارهای جدید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی چانگان برای آغاز فعالیت خودرو در بازار مکزیک، خودروی سدان چانگان آلسوین 2022 را راهی بازار این کشور می کند و با قیمت اقتصادی و امکانات خوب، قطعا می تواند تهدید جدی برای رقبای حاضر در بازار این کشور بویژه محصولات شورلت باشد که برای سال ها جزو پرفروش ترین خودروهای عرضه شده در بازار این کشور بوده اند.

چانگان موتورز جدیدترین برند فعال در بازار مکزیک است و محصولات مختلفی برای عرضه کردن در بازار این کشور دارد، اما برخلاف بسیاری از بازارهای جهانی که ماشین های سدان را کنار گذاشته و به خرید ماشین های شاسی بلند روی آورده اند، هنوز هم تقاضای زیادی برای خودروهای سدان در بازار مکزیک وجود دارد و به همین دلیل شرکت خودروسازی چانگان پرچم شروع را به دستان خودروی سدان چانگان آلسوین داده تا آغازگر فعالیت این خودروساز چینی در مکزیک باشد.

چانگان آلسوین با دو موتور مختلف راهی بازار مکزیک می شود که نسخه اول موتوری چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 100 اسب بخاری بوده و از جعبه دنده 5 سرعته دستی برای تبدیل و انتقال نیروی خود استفاده می کند.

چانگان آلسوین

انتخاب دوم بخش مولد قدرت برای مشتریان مکزیکی هم پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با حداکثر قدرت 107 اسب بخاری خواهد بود که شاید تفاوت قدرت زیادی با گزینه اول نداشته باشد، اما بزرگ ترین مزیت آن جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT خواهد بود که می تواند مصرف سوخت کمتری برای کاربران داشته باشد.

این خودرو همچنین طول کلی 4390 میلی متر، عرض 1725 میلی متر، ارتفاع 1490 میلی متر و فاصله بین دو محور 2535 میلی متری دارد که با جعبه دنده 5 سرعته دستی حداقل وزن 1080 کیلوگرمی و با جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به حداقل وزن 1111 کیلوگرمی خواهد رسید.

به عنوان یک خودروی سدان اقتصادی که نسخه گیربکس دستی آن با قیمت 260 هزار پزو در کشور مکزیک و نسخه اتوماتیک آن با قیمت 280 هزار پزو عرضه می شود، امکانات خوبی در اختیار کاربران خود قرار داده و در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی EBD و یا حتی سنسور دنده عقب اشاره کرد.

چانگان آلسوین

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد