موضوعات داغ

قیمت نسل جدید سدان جیلی امگراند رسماً اعلام شد! سدان پرفروش چینی

عکس مطلب اول

آخرین جمعه ماه میلادی قبل، رسماً قیمت نسل جدید سدان جیلی امگراند اعلام شد. در این مراسم فقط مشخصات و قیمت پرامکانات‌ترین و گران‌ترین نمونه‌ها یعنی نمونه‌های Premium و Flagship ارائه شد. البته فعلاً خبری از فروش نمونه‌های با امکانات کمتر و ارزان‌تر ازجمله نمونه پایه با جعبه‌دنده دستی و قیمت زیر 10 هزار دلار نیست. نمای بیرونی هر دو نمونه Premium و Flagship کاملاً شبیه هم هستند و تفاوت این دو نمونه فقط در امکانات آنها است.

قیمت اعلام‌شده برای نسل جدید امگراند در مدل Premium با جعبه‌دنده CVT برابر با 87 هزار یوان تعیین‌شده است. با نرخ برابری هر 6.46 یوان به یک دلار، قیمت این خودرو در حدود 13 هزار و 470 دلار و درنهایت با نرخ فعلی دلار که در حدود 25 هزار تومان است قیمت این خودرو برابر با 337 میلیون تومان خواهد شد.

قیمت جیلی امگرند

امکانات نمونه Premium با جعبه‌دنده CVT

فرمان برقی، چرخ‌های آلیاژی به ابعاد 205/50 R17، دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سامانه نمایشگر وضعیت فشار باد درون چرخ‌ها TPMS و سامانه آشکارساز موانع عقب خودرو، سامانه نمای 360 درجه، سامانه آشکارساز موانع در نقاط کور، کروز کنترل، سه حالت رانندگی ورزشی و راحت و اقتصادی، دزدگیر الکترونیکی، ورود و روشن کردن موتور بدون نیاز به کلید، پشت‌آمپر تماماً دیجیتال به قطر 12.3 اینچ، پوشش چرم مصنوعی صندلی‌ها، زیر آرنجی صندلی جلو و صندلی عقب، صفحه‌نمایش لمسی سامانه چندرسانه‌ای به قطر 10.25 اینچ، تهویه مطبوع خودکار، خروجی هوا برای سرنشینان ردیف عقب، هدایت صوتی سانروف و سامانه چندرسانه‌ای و سامانه تهویه مطبوع، خروجی USB برای سرنشینان ردیف جلو و ردیف عقب، جایگاه شارژ بدون سیم، 4 بلندگو، تمامی چراغ‌های جلو و عقب از نوع LED، بالابر برقی برای تمامی شیشه‌ها، پائین آمدن تمامی شیشه‌ها با یک‌بار فشردن کلید آنها، آیینه‌های جانبی با تنظیم برقی، واحد کنترل ترمز الکترونیکی Bosch9.3 با سامانه‌های پارک برقی، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل شتاب‌گیری، کمک به شروع حرکت در سربالایی‌ها.

جیلی امگرند

قیمت اعلام‌شده برای مدل Flagship با جعبه‌دنده CVT برابر با 92 هزار یوان تعیین‌شده است. با نرخ برابری هر 6.46 یوان به یک دلار، قیمت این خودرو در حدود 14 هزار و 240 دلار و درنهایت با نرخ فعلی دلار که در حدود 25 هزار تومان است قیمت این خودرو برابر با 356 میلیون تومان خواهد شد.

نمونه Flagship علاوه بر امکانات نمونه Premium دارای امکانات تکمیلی زیر است:

دو کیسه هوای کناری محافظ پهلو راننده و سرنشین جلو، دو کیسه هوای پرده‌ای محافظ سر سرنشینان، پوشش چرم مصنوعی صندلی‌ها که دورنگ است، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو، 2 بلندگو تیوتر، آیینه‌های جانبی باقابلیت جمع شدن برقی که با قفل شدن درب‌های خودرو به‌طور خودکار جمع ‌می‌شوند.

موتور جیلی امگرند

ابعاد بدنه نسل جدید جیلی امگراند نسبت به نسل قبلی آن تغییر کرده، طول آن 7 میلی‌متر بیشتر شده و هم‌اکنون 4638 میلی‌متر است، عرض آن 31 میلی‌متر بیشتر شده و هم‌اکنون 1820 میلی‌متر است، ارتفاع آن 10 میلی‌متر کمتر شده و هم‌اکنون 1460 میلی‌متر است ولی فاصله بین دو محور تغییری نداشته و کماکان 2650 میلی‌متر است. بااین‌حال ضریب مقاومت آئرودینامیکی بدنه بسیار کمتر و بهتر شده و هم‌اکنون برابر با 0.27 است. وزن این خودرو نیز با جعبه‌دنده CVT و موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی برابر با 1230 کیلو‌گرم است و وزن نسل قبل نیز برابر با 1285 کیلو‌گرم است. به‌عبارت‌دیگر نسل جدید جیلی امگراند علی‌رغم افزایش ابعاد 55 کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبل جیلی امگراند است.

در حال حاضر نسل جدید امگراند در بازار چین تنها با موتور بنزینی تنفس طبیعی 1.5 لیتری با کد JLC-4G15B عرضه خواهد شد ولیکن قدرت موتور از 109 اسب‌بخار به 114 اسب‌بخار افزایش‌یافته و گشتاور موتور جدید هم 147 نیوتن‌برمتر است. برای مقایسه حداکثر قدرت موتور بنزینی تنفس طبیعی 1.6 لیتری تارا برابر با 113 اسب‌بخار و گشتاور موتور تارا برابر با 144 نیوتن‌برمتر است.

برای بازارهای صادراتی ممکن است نسل جدید امگراند با موتورهای بنزینی توربو هم ارائه شود شتاب نسل قبلی جیلی امگراند با موتور بنزینی توربو 1.3 لیتری 9.98 ثانیه اندازه‌گیری شده است که با توجه به کاهش وزن 55 کیلوگرمی مسلماً شتاب نسل جدید جیلی امگراند با موتور بنزینی توربو 1.3 لیتری زیر 9.98 ثانیه خواهد بود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدئو نمونه Prenium که به رنگ خاکستری تیره است و ویدئو نمونه Flagship که به رنگ قرمز تیره است را تماشا نمایید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/15
محشر
1400/5/17
ی سری از دوستان ک میگن محشره
الکی خواهش تعریف نکنید ،حق دارین چونکه ندیدیم
منتهی این کاراتون باعث میشه ک قیمت این خودروی لعنتی چینی رو گرون عرضه بازار کنم🙏
1400/5/15
منم می خام با این قیمت
1400/5/15
سلام خودرو بانک من عکس اولین ساینا s فروخته شده رو دارم
1400/5/16
حالا چون یک اسب بخار بیشتر از تارا داره میشه ماشین خوب
مشدی ماشین ۱۱۴ اسبی اگر گیربکس اتومات هم باشه تو سربالایی راه نمیره

بخصوص تو فلات ایران که همه ماشینهای تنفس طبیعی بخاطر چگالی هوا حداقل ۱۲ درصد افت توان دارن
1400/5/16
خیلی ارزونه ای کاش بشه حداقل با قیمت 400 خرید اونطوری خودم رو به آب و آتیش میزنم تااین خوشگل با این قیمت اثتثنایی و بی نظیر بخرم سواری با این ماشین خفن کیف داره مطمئننا
1400/5/17
اگه با 300 تا 450 میلیون تومان بیاد حتما حتما میخرم


هم قیمت ام وی ام 315 پلاس با کفیت بی نظیر

این عالیه

این ماشین ( جیلی آمگراند) عالیه