موضوعات داغ

اگر بی ام و مدل 2013 به قبل دارید، اینجا را بخوانید

عکس مطلب اول

معمولاً یکی از مشکلات صاحبان خودروهای قدیمی بی ام و، هزینه های گزاف نگهداری و خدمات پس از فروش این خودروها است که گاهاً برای حل یک مشکل کوچک، باید لیست بلند بالایی از هزینه ها را متحمل شوند.

حال پرشیاخودرو برای خودروهای مشخصی که خارج از گارانتی هستند و سن و سالی از آن ها گذشته، شرایطی را در نظر گرفته تا بتوانند با هزینه ای معقول و منطقی، خدمات خودروی خود را با استانداردهای بی ام و دریافت کنند. در این شرایط، خودروهای مدل 2013 به قبل با کدهای E46، E90، E60، E83، E84 و بی ام و X6 می توانند برای انجام سرویس های دوره ای خودروی خود به پرشیاخودرو مراجعه کنند تا با استانداردهای لازم توسط خودروساز اصلی، سرویس های خودروی خود را انجام دهند.

چقدر هزینه داره؟

پرشیاخودرو برای اینکه خیال صاحبان این خودروها را راحت کند، این امکان را برای آنها گذاشته تا با شماره گیری تلفن 0214591 داخلی 1345 و 1145 و 1269 از هزینه نهایی قطعات و اجرت سرویس خودروی خود با خبر شوند و در صورت تمایل، سپس به مراکز رسمی پرشیاخودرو مراجعه کنند.

پرشیاخودرو قصد دارد با این طرح، سرویس های خودروهای قدیمی بی ام و را به صورت استاندارد انجام دهد و هزینه های آن را نیز که یکی از نگرانی ها است را قبل از آن اعلام و کنترل کند تا به این دغدغه پاسخ دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد