موضوعات داغ

فروش تویوتا کرولا از مرز 50 میلیون دستگاه هم عبور کرد، سدان بی رقیب جهانی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شاید تویوتا کرولا جذاب ترین و هیجان انگیزترین خودروی جهان نباشد، اما باید این حقیقت را قبول کنیم که بیشتر خریداران خودروهای جدید به دنبال ماشینی قابل اعتماد، کم مصرف و کاربردی هستند که بتوانند برای طولانی مدت بر روی آن حساب باز کرده و همچنین خرج کمتری بابت سوخت و هزینه های نگهداری آن داشته باشند که تویوتا کرولا می تواند تمامی ویژگی های ذکر شده را به کاربران خود هدیه دهد.

55 سال فعالیت و معرفی 12 نسل مختلف از تویوتا کرولا، به خوبی محبوبیت و جایگاه مطلوب این خودرو در بازارهای جهانی را نشان می دهد و شرکت خودروسازی تویوتا طی نیم قرن اخیر حمایت خود را از این برند تمام و کمال انجام داده و مشتریان خود را در بهترین حالت همراهی کرده است تا این خودرو باز هم شگفتی ساز شود.

تویوتا کرولا

شگفتی جدید تویوتا کرولا می تواند فروش بیش از 50 میلیون دستگاهی آن باشد تا جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین خودروی جهان بیش از پیش تقویت کند. به عبارتی ساده و با مروری بر آمار فروش تویوتا کرولا در جهان که شامل بیش از 150 کشور مختلف می شود، تقریبا هر 28 ثانیه یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا در جهان فروخته می شود که لازمه پشتیبانی و تامین چنین میزان فروشی، تولید مداوم این برند در 12 کارخانه مختلف در سراسر جهان است.

در مقایسه با رقبای قدرتمند بازار که در این زمینه می توان به خودروی فولکس واگن گلف اشاره کرد، تویوتا کرولا فاصله زیادی با رقیب آلمانی خود ایجاد کرده که تا امروز کمتر از 40 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است، هرچند تویوتا کرولا تقریبا 8 سال سابقه بیشتری در بازار نسبت به خودروی فولکس واگن گلف آلمانی دارد.

البته ناگفته نماند که شرکت خودروسازی تویوتا آمار فروش تمامی برندها و مدل های ساخته شده تحت برند کرولا را حساب کرده است، یعنی آمار فروش مدل های سدان، هاچ بک، استیشن، کوپه یا حتی مینی ون تویوتا کرولا به طور کلی حساب شده و این برند را به مجموع فروش بیش از 50 میلیون دستگاه رسانده است.

تویوتا کرولا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد