موضوعات داغ

تبدیل فیات دوکاتو به یک کاروان خانه لوکس توسط یک شرکت آلمانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیات دوکاتو یکی از جدیدترین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که پتانسیل مناسبی برای تبدیل به کمپر دارد. اخیرا شرکت آلمانی مالیبو نیز یک خانه متحرک براساس این ون ارائه داده که در دنیای پساکرونا، می‌تواند برای گردشگران اتحادیه اروپا جذاب باشد.

طراحان خانه‌های متحرک همواره با مشکل کمبود فضا مواجه هستند و برای فائق آمدن بر این مشکل، باید خلاقیت به خرج دهند. طراحان مالیبو نیز با تبدیل محفظه دوگانه حمام و سرویس بهداشتی به یک کمد خشک، این کار را به بهترین نحو انجام دادند.

فیات دوکاتو

همچنین یخچال 85 لیتری نیز با حداقل عرض طراحی شده است تا فضای بیشتری برای آشپزخانه مهیا شود. همچنین برای مشتریانی که به فضای بیشتری نیاز دارند، سقف جمع‌شونده به جای سانروف پانوراما عرضه می‌شود. خلاقیت طراحان مالیبو در خلق فضای داخلی این فیات دوکاتو سبب شده تا فضای خواب مناسبی برای دو نفر ایجاد شود.

بسیاری از اصلاحات صورت گرفته در داخل این ون با هدف کاهش هزینه تمام شده مشتریان انجام شده‌ است، از این رو انتظار می‌رود که کمپر مالیبو با قیمتی مقرون به صرفه به فروش برسد. مشتریانی که نسخه استاندارد این کمپر را درخواست کنند، نیاز به پرداخت مبلغی کمتر از 50 هزار یورو خواهند داشت اما در صورت انتخاب ویژگی‌های اضافه، این مبلغ افزایش خواهد یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد