موضوعات داغ

طراحی متفاوت کابین خودروی آریزو 5 جدید را ببینید

عکس مطلب اول

خودرو آریزو 5 جدید که اخیراً در بازار کشور چین عرضه شده، به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌گردد. این مدل جدید با بهبودهای آپشنی و فنی قابل توجهی همراه گردیده که علاوه بر مدرن‌تر نمودن خودرو، لذت رانندگی را نیز برای راننده افزایش می‌دهد.

یکی از تغییرات صورت گرفته در خودرو آریزو 5 جدید، تغییر کامل داشبورد خودرو است. داشبورد قدیمی با ظاهر اسپرت نسل پیشین آریزو 5 اینک با داشبوردی مدرن که بر اساس زبان طراحی خودروهای جدید MVM طراحی گردیده، جایگزین شده است. این داشبورد ترکیبی از سطوحی با رنگ‌های مشکی و کربن خاکستری است که کابین خودرو را بسیار بروزتر و جوان پسندتر می‌کند. همچنین چیدمان دکمه‌های کابین به صورت یک نوار در زیر صفحه نمایش 8 اینچی آریزو 5 جدید و همچنین طراحی خروجی سیستم تهویه مطبوع آن خودرو تداعی‌گر خودروهای لوکس اروپایی است.

از دیگر تغییرات قابل‌توجه کابین آریزو 5 جدید، فرمان جدید خودرو است که چهره‌ای مدرن و حسی جوان‌پسند به راننده و سرنشینان تلقین می‌کند. همچنین شکل مناسب و محل جایگذاری دقیق دکمه‌های تنظیمات سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان خودرو ارگونومی مناسبی را برای راننده به ارمغان می‌آورد. تغییر دکمه‌های تنظیمات تهویه مطبوع خودرو از حالت قدیمی به مدل جدید مشابه کابین آریزو 6 علاوه بر ایجاد راحتی بالاتر تنظیمات کابین در حین رانندگی، فضای مدرنی را برای این خودرو ایجاد می‌کند.

همچنین تغییر در طراحی کنسول میانی خودرو و جایگذاری دکمه‌های ESP، اکو و اسپرت در کنار ترمز پارک برقی و اتوهلد احساس رانندگی با خودرویی به روز و سطح بالا را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/6/2
این چینیا هم دیگه شورشو در اوردن
شرکت چری رسما داره از کاغذ کاربن برای طراحی داشبرد ماشینای جدیدش استفاده میکنه
الان داشبرد این ماشین با فیدلیتی فرم مشابهی داره
مدلهای جدیدی که رونمایی میکنن هم همین سبک هستن
فقط خدا رو شکر که این lcd اختراع شد تا دیگه خودرو ساز ها نیازی به طراحی داشبرد نداشته باشن
1400/6/2
شما جوش نزن
1400/6/6
داداش اولا این طراحی داشبورد مال دیگنیتی هست نه فیدلیتی
دوما این طراحی خیلی شبیه آریزو ۶ هست و آریزو ۶ خیلی قبل تر از دیگنیتی معرفی و وارد بازار شد پس اونی که داره کپی می کنه دیگنیتی هست نه چری بعدشم دیگنیتی به جای چرم از یه صفحه پلاستیکی مشکی استفاده کرده و حتی فرم دریچه های کولر هم فرق داره تنها چیز مشترک فرم LCD هست
لطفا قبل از اینکه حرف بزنید فکر کنین
1400/6/8
دمشون گرم که میتوانند کپی کنند متاسفانه شرکتهای خودروسازی ما باطراحهای که قبلا بنا بودند قرار داد میبندند زاویه های 90 درجه وصاف