موضوعات داغ

سیستم مخابراتی اختصاصی یواز برای مشتریان خصوصی این شرکت راه‌اندازی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت روسی یواز سیستم مخابراتی اختصاصی خود را از پاییز سال 2019 معرفی کرد و آن را در اختیار مشتریان خاص قرار داد. حال پس از دو سال استفاده آزمایشی، این سیستم برای تمامی مشتریان خصوصی فعال شده است. این سیستم که UAZ Connect telematics نام دارد، هم‌اکنون در یواز پیکاپ، یواز تروفی و یواز پاتریوت قابل استفاده است.

سیستم UAZ Connect telematics امکان اتصال به تلفن همراه مالک از راه دور را ممکن می‌کند و می‌توانید از طریق آن اطلاعات مربوط به خودرو را روی تلفن همراه مشاهده کنید. همچنین راننده قادر است تا با استفاده از این سیستم، خودرو را از راه دور روشن کند.

UAZ Connect telematics در تمام نسخه‌های اتوماتیک یواز پاتریوت و یواز پیکاپ که از تاریخ اول دسامبر 2020 به بعد تولید شده‌اند، در دسترس خواهد بود. افرادی که تمایل به استفاده از این سیستم در خودروهای یواز خود داشته باشند، بایستی مبلغی معادل 12990 روبل را برای راه‌اندازی آن به نمایندگی‌ها پرداخت کنند. استفاده از سیستم UAZ Connect telematics برای شش ماهه نخست رایگان خواهد بود و پس از آن اشتراک سالانه به مبلغ 3500 روبل یا 6300 روبل یا 8400 روبل به مشتریان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد