موضوعات داغ

مدیریت ناوگان با جی پی اس؛ کنترل همه چیز را در دست بگیرید!

عکس مطلب اول

مدیریت ناوگان حمل و نقل با تعداد زیادی خودرو مانند ناوگان تاکسی، اتوبوس، کامیون و حتی ناوگان‌های شهری خدماتی مانند آتش نشانی، اورژانس و ... کار بسیار سختی است. مدیریت چنین ناوگان‌های خودرویی می‌تواند هزینه‌های زمانی و ریالی زیادی را در پی داشته باشد. هماهنگی خودروها، اطلاع از وضعیت فعلی آن‌ها و همچنین هدایت آن‌ها از راه دور به یک معضل جدی تبدیل شده است. در این میان ابزارهای پیش رفته و جدیدی توسط مدیران ناوگان‌ها به کار گرفت می‌شود که سازمان دهید و مدیریت ناوگان را بسیار ساده‌تر می‌کند. ردیاب ناوگان و سیستم‌های مدیریت ناوگان حمل و نقل بسیاری از مشکلات گذشته را حل کرده‌اند. با کمک این ابزارهای پیش رفته علاوه بر تأمین امنیت خودرو و بار می‌توانید به صورت لحظه به لحظه ناوگان خودرو کنترل، ردیابی و مدیریت کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل آشنا شویم.

سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل با ردیاب چیست؟

مدیریت ناوگان حمل و نقل که با نام Fleet Management نیز شناخته می‌شود، به معنای کنترل و نظارت بر ناوگان خودرو، کامیون، کشتی و ... در سازمان‌ها است. با استفاده از مدیریت ناوگان می‌توان بهره وری و کارایی سازمان را از طریق کنترل لحظه‌ای و ردیابی ناوگان افزایش داد. ردیاب ناوگان وسیله‌ای است که با نصب شدن روی خودروها و کامیون‌ها می‌تواند به مدیریت هرچه بهتر ناوگان شما کمک کند. با کمک این وسیله می‌توانید در یک مرکز کنترل، وضعیت تک تک خودروهای خود را کنترل کنید.

ردیاب ناوگان و مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل

ردیاب ناوگان یا سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، روش جدید و به روزی برای کنترل ناوگان‌ها از طریق نصب دستگاه‌های جی پی اس است. این دستگاه مشابه ردیاب خودرو عمل می‌کند و اطلاعات لحظه‌ای از جمله سرعت خودرو، روشن بودن یا خاموش بودن خودرو، مسیر حرکت خودرو، ردیابی لحظه‌ای خودرو روی نقشه و حتی مواردی مانند باز یا بسته شدن درب خودرو را به پنل ردیابی ناوگان منتقل می‌کند. تفاوت این سامانه با ردیاب‌های معمولی در این است که می‌توان اطلاعات چندین خودرو را در یک محل مشاهده کرد. به این ترتیب می‌توان به راحتی ناوگان را مدیریت و هدایت نمود.

مزایای استفاده سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل

شما می‌توانید با راه اندازی سیستم هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل و مجهز کردن خودروها یا کامیون‌های سازمان خود به دستگاه‌های ردیاب، از امکانات زیادی بهره مند شوید. مهم‌ترین امکانات این سیستم که مورد نیاز هر سازمان حمل و نقلی است شامل موارد زیر می‌شود:

• ردیابی لحظه‌ای و کنترل دقیق ناوگان

• بهبود راندمان و بهره وری ناوگان حمل و نقل

• مدیریت سوخت و هزینه‌های سازمان

• افزایش ایمنی دارایی‌ها

• مدیریت رانندگان و کاهش میزان شکایات

• کاهش جریمه‌های رانندگی با تعیین محدوده سرعت

چه سازمان‌هایی به ردیاب ناوگان و مدیریت ناوگان حمل و نقل نیاز دارند؟

هر ناوگانی که از چندین خودرو تشکیل شده به یک سیستم مدیریت هوشمند ناوگان و ردیاب نیاز دارد. علاوه بر این سازمان‌هایی که آگاه بودن از مبدأ، مقصد، مسیرهای طی شده، محل دقیق خودرو و … در آن‌ها اهمیت دارد نیز باید به فکر راه اندازی یک سیستم مدیریت ناوگان باشند. به این ترتیب کاربردهای ردیاب ناوگان را نمی‌توان تنها به مشاغل یا سازمان‌های خاصی محدود کرد. با این حال موارد زیر پر استفاده ترین کاربردهای جی پی اس ناوگان حمل و نقل هستند:

• ناوگان کامیون‌های کارخانه‌ها

• ناوگان خودرویی ادارات و سازمان‌ها

• ناوگان آمبولانس و آتش نشانی

• شرکت‌های حمل و نقل بار

• آموزشگاه‌های رانندگی

• ناوگان شرکت‌های مسافربری

• ناوگان تاکسی

• شرکت‌های اجاره خودرو

• ناوگان پیک موتوری

رهیاب

اگر صاحب یکی از کسب و کارهای بالا یا کسب و کارهای مرتبط هستید و فکر می‌کنید که به ردیاب نیاز دارید می‌توانید با مشاهده لیست قیمت ردیاب خودرو در سایت شرکت ایران رهیاب که یکی از شرکت‌های معتبر ارائه کننده ردیاب در ایران است، بهترین ردیاب‌های خودرو برای مدیریت ناوگان را خریداری کنید.

مدیریت ناوگان حمل و نقل با کمک ایران رهیاب

در این مقاله سعی کردیم با سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل به وسیله ردیاب ناوگان آشنا شویم. ردیاب و جی پی اس ناوگان یک وسیله ضروری برای بسیاری از سازمان‌ها است که به کاهش هزینه‌های مدیریت ناوگان حمل و نقل کمک می‌کند. علاوه بر این امنیت ناوگان را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد و راندمان کاری را نیز بهبود می‌بخشد. شما هم می‌توانید از ردیاب ناوگان برای کنترل و نظارت بر ناوگان خودرویی و کامیونی خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به سایت ایران رهیاب به عنوان معتبرترین ارائه کننده ردیاب در ایران است. ایران رهیاب بزرگترین وارد کننده انواع ردیاب در ایران و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه کننده خدمات مرتبط با جی پی اس است که امکان راه اندازی سیستم‌های مدیریت ناوگان کوچک و بزرگ را برای شما فراهم می‌کند.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد