موضوعات داغ

نیسان GT-R مدل 2021 با تغییراتی خاص به نام T-Spec معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چهارده سال است که نیسان GT-R به عنوان یک خودرو اسپرت قدرتمند و مشهور در بازار حضور دارد و همچنان توسط نیسان به تولید می‌رسد. نیسان برای سال 2021، نسخه‌ای خاص از این خودرو را به نام T-Spec معرفی کرده است که با ترکیب رنگ منحصر به فردش متمایز می‌شود.

این نسخه هنوز در آمریکای شمالی عرضه نشده است اما طبق اطلاعات به دست آمده، بزودی مشتریان آمریکایی قادر به خرید آن خواهد بود. نیسان GT-R مدل T-Spec در دو رنگ بنفش نیمه شب و سبز یشمی هزاره قابل سفارش خواهد بود که هر دو رنگ تنها منحصر به این نسخه هستند.

علاوه بر رنگ متفاوت، این نسخه افزودنی‌های دیگری را نیز در خود جای داده است. گلگیرهای جلو و عقب آن از نوع فایبرگلاس هستند، رینگ‌های آلومینیومی طلایی رنگ جایگزین رینگ‌های معمولی شده‌اند و ترمزهای کربن سرامیکی نیز وظیفه متوقف کردن خودرو را برعهده دارند. ترمزهای هوا خنک نیسمو نیز در این خودرو قابل دسترسی خواهند بود. کاپوت مشکی رنگ، صندلی‌ها از جنس چرم آلکانترا و لوگوهای فراوان T-Spec در داخل کابین از دیگر مشخصه‌های جذاب این نسخه خواهند بود.

نیسان GT-R مدل T-Spec

پیشرانه شش سیلندر نیسان GT-R در این نسخه دست نخورده است و همچنان 565 اسب‌بخار قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. نیسان GT-R T-spec در سبد محصولات نیسان بالاتر از GT-R Premium قرار می‌گیرد اما هنوز در مورد تعداد تولید آن خبری اعلام نشده است. گمان می‌رود که تولید نیسان GT-R T-spec بسیار محدود باشد و با قیمت اولیه 138,490 دلار وارد بازار آمریکای شمالی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد