موضوعات داغ

نسخه ویژه چانگان ریتون CC به نام نهنگ آبی معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی چانگان اخیرا تصاویری از مدل بهبودیافته چانگان ریتون CC را با پسوند وال آبی منتشر کرد. تصاویر این خودرو توسط وزارت صنعت چین منتشر شده‌اند و به زودی شاهد عرضه آن در نمایندگی‌های چانگان خواهیم بود. این خودرو با بهبود ظاهر و افزایش قدرت نسبت به نسخه استاندارد همراه بوده است.

بزرگترین تغییر نسخه وال آبی چانگان Ruicheng CC، تغییر جلوپنجره این خودرو است که از زبان طراحی جدید چانگان استفاده می‌کند. چهره چانگان CC اکنون به مدل‌های بالاتر نظیر چانگان CS55 شباهت دارد و به شناسایی بهتر این برند کمک می‌کند. چانگان قطعات پلاستیکی را از ظاهر خودرو تا حد ممکن حذف کرده و به جای آن‌ها از تزیینات کرومی کمک گرفته است.

نهنگ آبی چانگان

استفاده از نمایشگر بزرگ در کابین چانگان ریتون CC وال آبی موجب شده است تا ارزش خرید خودرو در مقابل بهای پرداختی افزایش یابد. نسخه وال آبی چانگان ریتون CC به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با 188 اسب‌بخار قدرت مجهز است که نسبت به نسخه عادی، 8 اسب‌بخار قدرت بیشتری را ارائه می‌دهد. با این حال گیربکس خودرو تغییری نداشته و همچنان جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را در محصول چانگان برعهده دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/4
ما به نیسان آبی میگیم نهنگ آبی