موضوعات داغ

زلاتان ابراهیموویچ به خودش یک فراری SF90 اسپایدر هدیه می دهد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فوتبالیست معروف سوئدی یعنی زلاتان ابراهیموویچ به مناسبت تولد 40 سالگی‌اش، یک دستگاه فراری SF90 اسپایدر به خودش هدیه داد. شخصیت زلاتان ابراهیموویچ بخاطر رفتارهای خودخواهانه همواره مورد بحث بوده است و انتظار می‌رفت تا شاهد یک رفتار عجیب در تولد 40 سالگی او باشیم. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که با توجه به شخصیت نه چندان فروتن زلاتان، او دوستان زیادی ندارد و به همین دلیل خودش برای خودش هدیه می‌خرد.

در حال حاضر مهاجم تیم ملی سوئد و باشگاه میلان ایتالیا، یک دستگاه فراری SF90 اسپایدر را در گاراژ خود در اختیار دارد. این خودرو نخستین مدل پلاگین هیبرید فراری است که از ترکیب موتور V8 تنفس طبیعی و سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند و مجموع قدرت 1000 اسب‌بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. رقمی اعجاب انگیز که موجب شده تا فراری SF90 اسپایدر به قوی‌ترین فراری تاریخ نیز تبدیل شود.

تفاوت نسخه بدون سقف یعنی فراری SF90 اسپایدر با مدل عادی، 100 کیلوگرم وزن سنگین‌تر آن نسبت به نسخه معمولی است که این افزایش وزن به سقف تاشونده خودرو مربوط می‌شود. محدوده برد فراری SF90 اسپایدر در حالت تمام برقی 25 کیلومتر است و حداکثر سرعت آن در این حالت نیز به 135 کیلومتربرساعت بالغ می‌شود. با این حال هنگامی که موتور هشت سیلندر چهار لیتری آن فعال باشد، شاهد ثبت رکورد شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه از این ابرخودرو ایتالیایی خواهید بود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 340 کیلومتربرساعت است.

قیمت فراری SF90 اسپایدر که توسط زلاتان خریداری شده است، حدود نیم میلیون یورو تخمین زده می‌شود. گاراژ خودروهای زلاتان اکنون به مجموعه بزرگی از سوپرخودروها تبدیل شده است که علاوه بر فراری SF90 اسپایدر، خودروهایی همچون فراری مونزا SP2 ، فراری انزو ، فراری 360 اسپایدر، پورشه 918 اسپایدر ، آئودی RS6 آوانت و چند مدل مازراتی در آن جای گرفته‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد