موضوعات داغ

معرفی نسخه هیبریدی بیوک لاکراس

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بیوک از نسخه هیبریدی لاکراس پرده برداری کرد و در ادامه به ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص این محصول و سیستم محرک جدیدش پرداخت.
براساس گفته‌های شرکت خودروسازی بیوک، یک سیستم قدرتی جدید هیبریدی برای این خودرو در نظر گرفته شده که اجزاء آن متشکل از یک موتور 1.8 لیتری بنزینی SIDI، یک سیستم انتقال قدرت الکترونیکی و باتری‌های لیتیوم یونی 1.5 کیلووات ساعتی است که اقدام به گرداندن موتور الکتریکی خودرو می‌کند. با وجود این تجهیزات به عنوان سیستم محرک، می‌توان شتابی صفر تا صد 8.9 ثانیه‌ای و مصرف سوختی حداکثر 4.7 لیتری به صورت ترکیبی را برای این سدان هیبریدی شاهد بود که در مقایسه با بیوک لاکراس استاندارد، حدود 35 درصد بهبود بهره‌‌وری سوخت را تجربه کرده است.


علاوه بر این برنامه که شامل ارائه یک سیستم مولد قدرتی دوست دار محیط زیست می‌شود، شرکت سازنده برای بیوک لاکراس هیبریدی از یک جلوپنجره شاتردار فعال (در صورت استفاده از حالت تنها الکتریکی می‌توان ورودی‌های هوای روی جلوپنجره را بست)، سیستم فرمان برقی/ الکترونیکی و یک کمپرسور الکترونیکی برای سیستم تهویه مطبوع اتاق هم استفاده کرده است. درضمن بیوک عنوان کرده که برای بازگرداندن بخشی از نیروی از دست رفته باتری‌ها، از سیستم بازیابی انرژی از طریق انرژی حرارتی حاصل شده توسط موتور (بر سر راه خروجی اگزوز قرار می‌گیرد) استفاده کرده است تا برای تولید برق توسط موتور برای شارژ باتری‌ها سوخت کمتری مصرف شود و باتری‌های لیتیوم یونی آن سریع‌تر شارژ شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/1
چقدر زیبا و شیکه!
1395/2/1
سوناتا ال اف
1395/2/3
خود چینیا چی سوار میشن ما ملت سوار اشغالای اونا میشیم