موضوعات داغ

گردهمایی خودروهای ام وی ام X22 با حضور نسخه پرو برگزار شد

عکس مطلب اول

خودروی X22 به عنوان یک مینی کراس‌اوور جوان‌پسند در اسفندماه سال 1395 به بازار معرفی گردید و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت. این خودرو در زمان معرفی به دلیل طراحی جذاب و پویا و کاربردی به سرعت توانست به فروش فوق‌العاده بیش از 50000 دستگاه برسد.

گردهمایی ام وی ام X22

در طول این سال‌ها، شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه و سرگرمی مالکان خودروی X22 اقدام به برگزاری ایونت‌های متنوع باشگاه مشتریان نموده است. در آخرین فعالیت باشگاه مشتریان مدیران خودرو که در روز پنجشنبه 29 مهرماه برگزار گردید، از مالکان خودروهای X22 دعوت گردید تا در مسابقات نفس‌گیر پینت‌بال به همراه اعضای خانواده شرکت نمایند و در کنار رقابت با یکدیگر لحظات جذاب و دلنشینی را برای خود و خانواده عزیزشان تجربه نمایند.

بازی پینت بال باشگاه مشتریان

در این برنامه متنوع کودکان و بزرگسالان از بازی‌های جذاب کامپیوتری و آرکید بهره‌مند شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند و در آخر به تمام برندگان جوایزی اهدا گردید. شرکت مدیران خودرو به منظور تکریم و توجه ویژه به مشتریان فعلی خودرو ام وی ام X22 برای اولین‌بار در ایران خودرو ام وی ام X22 پرو را به عنوان محصول جدید این شرکت در این مراسم به منظور تست و بررسی در اختیار مشتریان محترم قرار داد تا این عزیزان بتوانند قبل از رونمایی رسمی از نزدیک با امکانات و طراحی جدید این خودرو نظیر طراحی کاملاً جدید چراغ‌ها و سپر جلو و به ویژه فضای داخلی کاملاً دگرگون شده مدرن و جذاب بهمراه نمایشگر با کیفیت 9 اینچی و ترمز پارک برقی و ... آشنا شدند و پس از تست رانندگی این خودرو فیدبک‌های خوبی را در خصوص تغییرات جدید این خودرو ارائه دادند. طبق اعلام نظر مشتریان نمای ظاهری این خودرو مانند طراحی محصولات جدید هیوندای به صورت فشن و ترند طراحی شده و امکانات جدید اضافه شده به این خودرو توانست نظر مشتریان را به شدت جذب نماید و همچنین طبق نظر مشتریان هندلینگ رانندگی به مراتب بهتری را در کنار افزایش قدرت این خودرو تجربه نمودند.

همچنین لازم به ذکر است کراس اوور ام وی ام X22 پرو مجهز به پیشرانه کم مصرف و توربوشارژر می‌باشد و سیستم انتقال قدرت این خودرو از نسل جدید گیبربکس‌های اتوماتیک 9 سرعته CVT است که نوید از یک رانندگی ایده‌آل و جذاب را می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد